Tigerspring? Hvad og hvornår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.815 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Mus84

Hej piger jeg har bare undret mig over hvad tigerspring er? Det blir skrevet herinde så tit, men der står intet om dem i bøgerne... Men tænker lidt det nok er en overgang til en anden..?? Men hvornår får de dem så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Angelspot

Mus84 skriver:

Hej piger jeg har bare undret mig over hvad tigerspring er? Det blir skrevet herinde så tit, men der står intet om dem i bøgerne... Men tænker lidt det nok er en overgang til en anden..?? Men hvornår får de dem så??

I løbet af det første år i et barns liv, findes der 8 tigerspring, de kan også kaldes udviklingsspring. Det er såmænd bare nogle stadier i dit barns udvikling, som det gennemgår. De kommer i forskellige grader fra barn til barn, feks er nogle babyer meget sensitive og reagerer meget på springene, eller også kan du ikke mærke noget på din baby overhovedet. Springene kommer i uge 5, 8, 12, 19, 26, 37, 46 og 55. I bogen De vidunderlige uger, kan du læse hvad der sker i de forskelige uger. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2011

Rsa

Mus84 skriver:

Du kan også læse her (linket), kort om de forskellige tigerspring, hvad der kendetegner dem i de forskellige uger, hvad barnet måske kan efterfølgende osv.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Vh.

Anmeld

7. juli 2011

Mus84

Ej tak for for svar gode fif det vil jeg begynde læse og studere nærmere:-) se om det passer på min datter;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.