Er der nogen der sælger en bedside-crib????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
616 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

TbCp

Sådan en vil jeg nemlig gerne have fat i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Nessie

Det kan jeg godt forstå. Af alt hvad vi har købt af møbler, tror jeg har været aller mest glad for dén

Han lå i den til han var 9 mdr., og har faktisk også ligget i den et par gange efter, når han har været syg, men nu kan han altså snart heller ikke ligge der mere. Lige nu står den som bænk, med bamser på.

Vil dog ikke sælge, da vi håber på et barn mere

Anmeld

7. juli 2011

TbCp

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå. Af alt hvad vi har købt af møbler, tror jeg har været aller mest glad for dén

Han lå i den til han var 9 mdr., og har faktisk også ligget i den et par gange efter, når han har været syg, men nu kan han altså snart heller ikke ligge der mere. Lige nu står den som bænk, med bamser på.

Vil dog ikke sælge, da vi håber på et barn mere

Arhh det var en skam

Anmeld

7. juli 2011

Fru Aagaard

Altså jeg synes virkelig ikke når man tænker over det, de der står til salg brugte, de koster mellem 1000-1300, og en ny koster 1300,-

Ellers leder jeg de forkerte steder, vi vil nemlig også have sådan en.

Men, jeg synes dem jeg har fundet, er kanon dyre brugte..

Anmeld

7. juli 2011

A-Lilje

Vores datter sover også i en "bedside crib", men det bare hendes tremmeseng, som vi har fjernet den ene side på Så kan vi jo altid sætte den på igen + sengen er lidt større og kan dermed bruges længere. (vores datter bliver snart 14 måneder)

Jeg elsker at hun er så tæt på os, men samtidig bliver det hurtigt noget rod når hun ligger i vores seng Så jeg kan bestemt godt forstå at du ønsker dig sådan en

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

Altså jeg synes virkelig ikke når man tænker over det, de der står til salg brugte, de koster mellem 1000-1300, og en ny koster 1300,-

Ellers leder jeg de forkerte steder, vi vil nemlig også have sådan en.

Men, jeg synes dem jeg har fundet, er kanon dyre brugte..

Jeg har set dem langt billigere, men så har det bare været alt for langt væk fra hvor vi bor.

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

A-Lilje skriver:

Vores datter sover også i en "bedside crib", men det bare hendes tremmeseng, som vi har fjernet den ene side på Så kan vi jo altid sætte den på igen + sengen er lidt større og kan dermed bruges længere. (vores datter bliver snart 14 måneder)

Jeg elsker at hun er så tæt på os, men samtidig bliver det hurtigt noget rod når hun ligger i vores seng Så jeg kan bestemt godt forstå at du ønsker dig sådan en

Men kan den så sættes fast til jeres seng? Tænker om man ikke risikere at den bliver skubbet ud i løbet af natten? Ellers er det da en rigtig smart løsning!

Anmeld

8. juli 2011

Fru Aagaard

TbCp skriver:

Jeg har set dem langt billigere, men så har det bare været alt for langt væk fra hvor vi bor.

Ja, nemlig

Jeg tror bare vi køber en ny

Men, kigger da om vi skulle kunne finde en tættere på

Anmeld

8. juli 2011

A-Lilje

TbCp skriver:

Men kan den så sættes fast til jeres seng? Tænker om man ikke risikere at den bliver skubbet ud i løbet af natten? Ellers er det da en rigtig smart løsning!

Vi har placeret sengene sådan, at hendes seng står op ad væggen, så den kan ikke rykke sig. Men tænker lidt at man vel sagtens kan sætte den fast på en eller anden måde (afhængig af hvilken seng det er)...

Anmeld

8. juli 2011

Mussen2

TbCp skriver:

Vi brugte også bare tremmesengen. I startyen havde vi liften i, så det ikke virkede for stort i tremmesengen. Det fungerede, men det er da mere komfortabelt bare at kan "rulle" baby over i sengen, uden der er den mindste kant tænker jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.