Hvad betyder OP???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen.. Så blev jeg lige så meget klogere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

mariamiss6

nettemor skriver:

rigtigt men mener ikke at folk bruger OP som forkortelse for noget (den står heller ikke på listen nemlig)

Jo OP er også en forkortelse for en operation.....

Men selvfølgelig, hvis OP står alene i et indlæg, så betyder det op, som i jeg opper lige min tråd, eller jeg smider den lige på forsiden igen

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

mariamiss6 skriver:

Jo OP er også en forkortelse for en operation.....

Men selvfølgelig, hvis OP står alene i et indlæg, så betyder det op, som i jeg opper lige min tråd, eller jeg smider den lige på forsiden igen

jo jo det ved jeg godt men mente bare at det bruger folk hvis ikke så meget at det var det ts mente

Anmeld

6. juli 2011

modesty

rigtigt men mener ikke at folk bruger OP som forkortelse for noget (den står heller ikke på listen nemlig)

På mange fora, også danske, bruger man faktisk OP som forkortelse for "original poster", dét der herinde kaldes TS, altså "trådstarter". Men nej, det er ikke sådan det bruges herinde ;-)

Synes desuden det er en smule belastende så meget folk opper deres tråde herinde...

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

modesty skriver:

På mange fora, også danske, bruger man faktisk OP som forkortelse for "original poster", dét der herinde kaldes TS, altså "trådstarter". Men nej, det er ikke sådan det bruges herinde ;-)

Synes desuden det er en smule belastende så meget folk opper deres tråde herinde...

Så længe det maks sker een gang om ugen!! - så er det i overensstemmelse med reglerne herinde. Så kan man jo syntes om dét, hvad man vil. Men det er altså OK!

Anmeld

18. juli 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Så længe det maks sker een gang om ugen!! - så er det i overensstemmelse med reglerne herinde. Så kan man jo syntes om dét, hvad man vil. Men det er altså OK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.