ja... det er jeg virkelig....
ALLEREDE FØR villads blev født, sagde jeg til familien og vennerne at vi skulkle holde navngivning i stedet for dåb, grundet at jeg syntes det er noget underligt noget at placere vores barn i en religion vi ikke selv tror på, så vil jeg hellere at han får en lille fest og at han så selv kan vælge sin religion når han bliver stor nok til det..
min mor og far gik fra hinanden for 14 år siden og de har faktisk hadet hinanden som pesten lige sidem og siden da har min familie været splittet i to lejre, mor og far lejeren.
f.eks til min konfirmation følte jeg mig nødsaget til at sidde hos den ene familie lidt, og så den anden familie lidt... altså hos min mor og mine søskende, og så min far og min afdøde papmor og hendes børn, og det var rigtig hårdt og jeg følte mig totalt splittet. fordi de ikke har kunnet holde ud at være i samme rum.... selv af hinandens taler hånede de inddirekte hinanden og min mor begyndte at tude og det var det største gedemarked med dumme følelser og pis og lort.
min mor lavede så for næsten et år siden noget værre lort, hvor hun overskred min grænse og blev til et monster hvor jeg mistede den smule respekt for hende jeg havde tilbage... og jeg lovede mig selv at hun FANME ikke skulle være med når vi holdt navngivning.... men efterhånden som tiden er gået og fødslen nærmede sig så tænkte jeg alligevel over det og tænkte okay, hun får en invitation og så må vi se om hun har forbedret sig.. og min far ligeledes en invitation. jeg kender min far godt nok til at vide at han vil forholde sig på jorden.
og lidt før fødslen ringede jeg til min far og snakkede lidt med ham og der nævnte han så at han ikke havde lyst til at komme med til navngivningen pga min mor. og jeg tænkte det får han når han møder sit barnebarn. og så har jeg da sagt at jeg glædte mig til navngivningen når han ville komme.. og det sagde han at det gjorde han også..
vi havde svarfrist den 1 juli.. jeg ringede nogle dage før for at høre om de kom så vi kunne få styr på gæstelisten.. og han sagde at sådan som hav havde det ligenu mht min mor, så ville han ikke med og brugte den undskyldning at han ikke vil være grund til at min mor går amok... jeg siger at jeg kan forsikre ham at min mor opfører sig anstændigt og at hun ikke vil lave nogen scene.. men han tvivler på det... han ber om lidt mere tid til at tænke over det... og i dag... ringede han så og skulle have hjælp til noget med en telefon. og der spurgte jeg så om de kom ham og hans kæreste.. ej jamen de havde ikke liiiiige fået snakket om det og jeg sagde at det skulle de lige gøre og så ville jeg ringe tilbage....
jeg ringede tilbage. og han sagde at han ikke havde lyst til at komme...

jeg er bare skuffet selvom jeg godt havde det på fornemmelsen, jeg er bare TRÆT og led og ked over at jeg altid skal undvære min far... hvad så når jeg engang skal giftes (hvis det nogensinde sker IKK MORTEN ) vil han så overhovedet komme og følge mig op til min kommende mand?? eller frygter han at han vil være skyld i at min mor vil skabe sig....
JEG ER SÅ TRÆT AF AT HAVE ET PAR FUCKING FORÆLDRE DER EFTER 14 ÅR STADIG IKKE ER KOMMET LÆNGERE...... 

men så er der da bare mere
til os andre..