Mavesmerter efter ÆU og ÆO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

os2

Hvor længe bliver det da mon ved ??

Efter vores 1. forsøg havde jeg slet ingen smerter og heller ikke ret meget oppustethed - men her efter vores 2. forsøg har jeg bare haft meget ondt i maven - bare det  at køre over et bump i bilen gør ondt i maven. Jeg fik godt nok også meget mere medicin denne gang end sidst - men det er da godt nok skrækkeligt det her...hvor længe har I haft det sådan efter ÆU og ÆO ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Efter vores 1. forsøg havde jeg slet ingen smerter og heller ikke ret meget oppustethed - men her efter vores 2. forsøg har jeg bare haft meget ondt i maven - bare det  at køre over et bump i bilen gør ondt i maven. Jeg fik godt nok også meget mere medicin denne gang end sidst - men det er da godt nok skrækkeligt det her...hvor længe har I haft det sådan efter ÆU og ÆO ?

Jeg har det sådan i 2-3uger... Så håber dit bliver i kortere tid!!!!  God bedring!!!!

Anmeld

6. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Jeg havde det sådan i en uges tid efter vores første IVF-forsøg.. Jeg håber, at det meget snart bliver bedre

Anmeld

7. juli 2011

Wimmie

Jeg havde også meget ondt i 2-3 uger - men blev også overstimuleret af hormonbehandlingen, så det gjorde det bestemt ikke bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.