Jeg kender det godt...lidt...
Er du ikke i mødregruppe??? Det er et godt sted at få et netværk synes jeg
Og ellers ja, så tror jeg også man må sparke sig selv hårdt og se at komme ud og opsøge andre mennesker! Som en anden nævner, fitness eller lign. Hvis man kommer fast i fx et fitness center, så vil man støde på de samme mennesker, og af sig selv kommer man tit til at tale med folk så.
Nu er jeres barn jo ikke så gammel, men ellers kender jeg også mange som siger at det med netværket, det kommer helt af sig selv når man har børn. Men der er selvfølgelig nok lang tid til at det begynder at komme, øv
Til aller sidst vil jeg altså sige, at hvis det virkelig ikke går, og du bliver ved med at føle at du ikke er faldet til - så ville jeg altså helt seriøst overveje at flytte tilbage. Det er SÅ svært når man ikke føler sig hjemme, og jeg tror det er SÅ vigtigt at man føler sig tryg, glad og godt tilpas, der hvor man bor. Det nytter jo ikke noget at du ender med at være dybt ulykkelig, fordi du ikke bryder dig om at bo hvor I gør. Det kan jo også ende med at ødelægge jeres forhold...
Det er min erfaring at man skal tænke på sig selv (selvfølgelig først på sit barn)
Anmeld