:'( .. hvad gør jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvad gør jeg lige? .. 

Er flyttet til nordjylland sammen med min kæreste og har vi har fået en dejlig dreng her i maj. Jeg flyttet fra Vejle med håb på at jeg fik et nyt liv her oppe, da min kæreste er væk mange dage afgangen begrund af hans job. Da vi flyttet her op blive jeg sygmeldt, så jeg kom ikke rigtig ud få en dør, og det gør jeg heller ikke nu. Så det ville sige jeg har igen venner her oppe og er MEGET ensom, og det går udover mig og min kæreste forhold fordi jeg hele tiden er sur over jeg ikke har noget og lave. Men jeg glæder mig til hver gang han kommer hjem, så vi kan være LIDT sammen, få når han kommer hjem tager han et bad og så lidt sammen med mig og vores søn, så i seng.

Jeg tænker tit på om jeg skal flyttet til Vejle igen, fordi så har jeg alle mine venner omkring mig igen, plus min familie. Men så hvis jeg flytter ser jeg ikke min kæreste og han ser heller vores søn, og er bange få at det ville gør sådan at vores søn ikke kommer til at "kende" sin far. Få så kommer han nok kun et vejle hver 2 weekend hvis vi er heldig. 

.. Hvad skal jeg gør ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Troldepussen

Puha den er svær, men hvad med herinde at prøve at efterlyse nogen Aalborggensere, under Veninder søges, for at se om du kan bygge et lille Netværk op...

tror hvis du vælger at flytte til Vejle igen, vil det i sidste ende koste jer jeres forhold.

Anmeld

6. juli 2011

Jonna1979

Find en klub enten fitness eller noget de kommer ikke og banker på din dør

Anmeld

6. juli 2011

mortilflere

et kærligt spark du skal stoppe med at sidde og vente på farmand kommer du skal komme ud med din søn opsøg lege stuer , kirkerne har tit nogen du skal til at komme ud og møde folk start herinde spørg folk om de vil mødes jeg har været der hvor du er nu , jeg blev enig om at jeg ville nyde frihede selv om jeg har mit barn / børn med mig altid bonden skulle så lige vende sig til vi ik er hjemme fordi han pludselig en dag er det pga regn

Anmeld

7. juli 2011

BJL2010

Jeg kender det godt...lidt...

Er du ikke i mødregruppe??? Det er et godt sted at få et netværk synes jeg Og ellers ja, så tror jeg også man må sparke sig selv hårdt og se at komme ud og opsøge andre mennesker! Som en anden nævner, fitness eller lign. Hvis man kommer fast i fx et fitness center, så vil man støde på de samme mennesker, og af sig selv kommer man tit til at tale med folk så.

Nu er jeres barn jo ikke så gammel, men ellers kender jeg også mange som siger at det med netværket, det kommer helt af sig selv når man har børn. Men der er selvfølgelig nok lang tid til at det begynder at komme, øv

Til aller sidst vil jeg altså sige, at hvis det virkelig ikke går, og du bliver ved med at føle at du ikke er faldet til - så ville jeg altså helt seriøst overveje at flytte tilbage. Det er SÅ svært når man ikke føler sig hjemme, og jeg tror det er SÅ vigtigt at man føler sig tryg, glad og godt tilpas, der hvor man bor. Det nytter jo ikke noget at du ender med at være dybt ulykkelig, fordi du ikke bryder dig om at bo hvor I gør. Det kan jo også ende med at ødelægge jeres forhold...

Det er min erfaring at man skal tænke på sig selv (selvfølgelig først på sit barn)

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

mortilflere skriver:

et kærligt spark du skal stoppe med at sidde og vente på farmand kommer du skal komme ud med din søn opsøg lege stuer , kirkerne har tit nogen du skal til at komme ud og møde folk start herinde spørg folk om de vil mødes jeg har været der hvor du er nu , jeg blev enig om at jeg ville nyde frihede selv om jeg har mit barn / børn med mig altid bonden skulle så lige vende sig til vi ik er hjemme fordi han pludselig en dag er det pga regn

hvad med en fritids interesse, sport, gymnastik eller lign? noget som giver dig mulighed for at have det sjovt og møde andre. (går selv til mor/far/barn gymnastik, og det er bare super hyggeligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.