Blev lige i tvivl....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.980 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

TineA

Jeg ved, at det siges, at baby må spise ALT når de er 9 mdr.. Men hvad med kidneybønner?? Er igang med at lave chili con carne, nemlig. Min søn er 10 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

AnneBJ

Det eneste jeg har hørt er, at honning skal de være et år for at få, rå gulerødder, nødder, peanuts og mandler skal de være 3 år for at få og indtil de er tre må de ikke få for mange rosiner.

Det er min SP's holdning til det... Så jeg tror roligt du kan give ham kidneybønner - jeg ved ikke hvordan de er for maven, men måske skal han ikke have alt for mange

Anmeld

6. juli 2011

TineA

AnneBJ skriver:

Det eneste jeg har hørt er, at honning skal de være et år for at få, rå gulerødder, nødder, peanuts og mandler skal de være 3 år for at få og indtil de er tre må de ikke få for mange rosiner.

Det er min SP's holdning til det... Så jeg tror roligt du kan give ham kidneybønner - jeg ved ikke hvordan de er for maven, men måske skal han ikke have alt for mange

Jeg mener heller ikke at der skulle være noget i vejen for det, men jeg blev bare lige i tvivl men han får lidt så

Anmeld

6. juli 2011

Clisolka

AnneBJ skriver:

Og ikke at forglemme jordbær det første år, har jeg hørt 

Anmeld

6. juli 2011

TineA

Babymor2010 skriver:

Og ikke at forglemme jordbær det første år, har jeg hørt 

Ja den kender jeg men herhjemme har vi prøvet jordbær - ikke et hit

Anmeld

6. juli 2011

Miss T

AnneBJ skriver:

Og grunden til at de ikke må få nødder er at det kan sætte sig fast i deres lungvæv og nedbryde det !

Der kan være spore i honning og rosiner af rosiner mener jeg at de må få 50 gram om ugen.

Meeeen alt med måde, der sker jo ikke noget ved at de får lidt mere i ny og næ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.