Graviditet & parforholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne høre lidt om jeres forhold under graviditen.. 

jeg og min mand elsker hinanden virkelig meget.. han vil self ha barnet og alt var planlagt.. men synes jeg bliver ignoreret lidt efter lidt af ham.. jeg har sagt ok til at han ikk vil dyrke sex på grund af barnet .. har fortælt ham at alt er okay hvis vi gør det men han vil ikke.. fint det intet problem for mig kan godt overleve .. men han giver engang noget kyss mere om natten eller ha noget tid til mig.. plus så er han begyndt og snakke hemmeligt med andre piger???  han siger det er veninder.. jeg har givet ham lov til at snakke med sine veninder men synes at det er blevet for meget med de veninder , han kan self ha tid til dem men intet tid til mig.. har prøvet og snakke med ham om det men han forstår forkert  og siger at jeg ska stoppe med sige sådan noget og om at han elsker mig overalt , jeg er hans eneste ene og aldrig vil give slip på mig .. hmm okaay men hvorfor gør han nu det han gør .. ved ikk hvad jeg skal gøre   jeg vil ikk miste ham, elsker haaaaaam overalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Anonym trådstarter

ups det var mening det squ være privat  men glemte og tryk  hmmm 

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Her kan jeg heller ikke give et kys, pga kvalme og opkast... 

Har det ikke ligefrem godt... Det variere meget fra dag til dag... 

Forholdet imellem os, puh det kan gå skævt til tider, det hele hænger på ham, så forstår udmærket han er træt af det hele... Men vi kan heldigvis snart se en ende på det hele... 

Der nogle mænd der ikke er meget for det med sex under graviditeten, det skader ikke baby... 

Det med veninderne kan jeg ikke lige svare på... Hvorfor osv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.