Hvad ska i lave med jeres barn/ børn i sommerferien ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

louiseHasselstrøm

Hvad skal der ske i sommerferien...Ved at vores dreng vil trænge til noget aktivering i ferien.. Han er lige startet i børnehave og det er tydeligt at se at der skal ske noget..Er der noget i kan anbefale.. ?Udfulgter osv. Ikk alt for dyre. :-)knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Vi var i Randers Regnskov igår (tirsdag), det er super hyggeligt, specielt hvis man lide dyr og koster ikke alt for meget.. 

Men nu ved jeg selvf ikke lige hvor i kommer fra i landet.. Men ellers Zoo, en slags skovtur, i et legeland eller et sommmerland såsom fårup sommerland etc..

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

louiseHasselstrøm skriver:

Hvad skal der ske i sommerferien...Ved at vores dreng vil trænge til noget aktivering i ferien.. Han er lige startet i børnehave og det er tydeligt at se at der skal ske noget..Er der noget i kan anbefale.. ?Udfulgter osv. Ikk alt for dyre. :-)knus

givskud løvepark.... den er FANTASTISK... ynglings zoo

Anmeld

6. juli 2011

MinNoah

Vi skal:

I legoland

I Odense Zoo

I svømmehallen

På strandtur (forhåbentlig!)

Og ellers skal han en lille tur ned til mormor og morfar og sove, mens mor og far er i KBH og i tivoli

Anmeld

6. juli 2011

Lone Jakobsen

her har drengene lige været med mine svigerforældre på nogle ture. først i Aqua i Silkeborg, og dagen efter i løveparken givskud

Anmeld

6. juli 2011

M&M's Mor

Vi tager i vores sommerhus i 1 uge og så skal vi en tur i sommerland og knuthenborg safari park og muligvis en tur i zoo og ellers bliver det til nogle skovtur med madpakke og til stranden hvis vejret tillader det...

Anmeld

6. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseHasselstrøm skriver:

Vi skal i sommerhus en uge Tager afsted på lørdag .. og der tager vi lige en tur i lalandia mens vi nu er nede på falster og det  Nu er Mille kun lige startet i VS så der skal ikk ske så meget endnu .. Men ved faktisk at min moster og onkel har gjort meget ud a at tage på bondegårde og i zoo og sån med min kusine som startede i børnehave i mandags ..  

Anmeld

13. juli 2011

Femøre

For en 3-årig med krudt i røven, er der mange billigere alternativer til dyre forlystelsesparker.

Naturen er et skønt sted at være, og ganske gratis. Tag i skoven, til stranden, søen, i parken, på legepladser/naturlegepladser. Mine piger elsker skovture, selvom det bare er ude i haven. Hvis i har en iphone kan i geocache, ellers kan der findes grej på turistinformationer. Brug biblioteket, der er forskellige tilbud her i ferien.

Håber det er noget der kan bruges. Selv skal vi i sommerhus i en uge, og ellers skal vores legetårn udbygges med et gyngestativ, og en masse hjemlig hygge, i stil med ovenstående.

Anmeld

21. juli 2011

janne1986

Vi har 3 ugers ferie med vores datter på 3½ og en på 9 mdr, vi har været i legeland, farm fun ved Jerup i nordjylland. fårup sommerland og en endags tur til Læsø.

Vi skal også i zoo og så hygger vi os, tager på legeplads osv. Så dagene går

Anmeld

21. juli 2011

Ayasmor

Idag er vi lige netop hjemvendt efter en campingtur i min venindes fars baghave.. Min datter hyggede sig ude på landet med at sove i telt og rende rundt og lege på græsset. Var også en tur i badeland og Zoo. På lørdag står den på miniferie hos min anden venindes far som har en masse dyr at se på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.