Dumme kagehalløj..... :( Glæder mig til næste kagedag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Loa

Øv noget juks jeg fik lavet..... Skulle lave en kage til en kollegas fødselsdag, og havde store ambitioner, men alt drillede. At lægge fondanten på, at lave bogstaver (har to sæt til at lave bogstaver ud af, og begge kiksede simpelthen) og PSC'en jeg skulle lave blev helt af h til........

Iiiiih forstår ikke hvorfor det er så svært..... Nøj jeg glæder mig til næste kagedag...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

AndreasMor84

Loa skriver:

Øv noget juks jeg fik lavet..... Skulle lave en kage til en kollegas fødselsdag, og havde store ambitioner, men alt drillede. At lægge fondanten på, at lave bogstaver (har to sæt til at lave bogstaver ud af, og begge kiksede simpelthen) og PSC'en jeg skulle lave blev helt af h til........

Iiiiih forstår ikke hvorfor det er så svært..... Nøj jeg glæder mig til næste kagedag...........

Sådan er det med kager... selv vi mere garvede kagebagere kan have dage, hvor alting bare kikser det er ret surt...

Anmeld

6. juli 2011

Loa

Solstråle2011 skriver:

Sådan er det med kager... selv vi mere garvede kagebagere kan have dage, hvor alting bare kikser det er ret surt...

Bare så irriterende, når jeg har set andre gøre det og der virker det bare sååå lige til, og når jeg så selv står med det, så ligner jeg bare et stort spørgsmålstegn

Håber virkelig det passer at øvelse gør mester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.