på bilferie 8 mdr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.607 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

henh01

Hej. Nogen af Jer der vil dele sine erfaringer omkring bilferie med deres bebs?

Både råd under kørekuren og råd til dernede.. Var afsted med min datter da hun var 1 år - fly ferie godt nok, det gik uden problemer. Men det er jo 7 år siden så man glemmer jo lidt hvad man gjorde.. Tænker ift. svømmepool, mad og des lign.. Køber en badering med ben i som lillemanden kan sidde i i børnebassinet og køber måske noget mad med hjemmefra..

Kom frisk med erfaringer og råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Københavnermor

Opper lige denne, da jeg også er nysgerrig.. Vi skal afsted med vores datter som vil være 7 måneder på det tidspunkt..

Anmeld

20. juni 2012

Københavnermor

Hov, høhø, havde ikke lige set den var et år gammel.. Havde læst det som 6. Juni..

Anmeld

20. juni 2012

Bellas Mor

Nu som Moar skriver:

Hov, høhø, havde ikke lige set den var et år gammel.. Havde læst det som 6. Juni..

Derfor kan man da godt komme med råd til dig så

Vi havde vores datter med på ferie, da hun var ca. 8 måneder.

Det gik over al forventning - vi holdte selvfølgelig mange pauser, pga autostolen - så det tog det ekstra tid. Men et godt råd er: brug dagen hjemme på at få pakket bilen, handlet ind til turen og spis et godt måltid lige omkring aftenstid. Og så kør om natten!! Så skal I ikke køre så meget i varmen.

Vi tog fra Aalborg og skulle til Gardasøen, vi kørte kl. 18, og var fremme i Italien, næste dag ved middags tid. Ville ikke gøre det om, hvis jeg kunne

Husk: havregryn og rugbrød og at købe vand dernede

Håber mine ord kunne bruges. Ha en super dejlig ferie

Anmeld

20. juni 2012

Københavnermor

Bellas Mor skriver:

Derfor kan man da godt komme med råd til dig så

Vi havde vores datter med på ferie, da hun var ca. 8 måneder.

Det gik over al forventning - vi holdte selvfølgelig mange pauser, pga autostolen - så det tog det ekstra tid. Men et godt råd er: brug dagen hjemme på at få pakket bilen, handlet ind til turen og spis et godt måltid lige omkring aftenstid. Og så kør om natten!! Så skal I ikke køre så meget i varmen.

Vi tog fra Aalborg og skulle til Gardasøen, vi kørte kl. 18, og var fremme i Italien, næste dag ved middags tid. Ville ikke gøre det om, hvis jeg kunne

Husk: havregryn og rugbrød og at købe vand dernede

Håber mine ord kunne bruges. Ha en super dejlig ferie

Mange tak for svar.. Det kan bestemt bruges..
Holdte i også pauser om natten, når baby alligevel bare sov?
Hvordan var det for baby i varmen, og kunne i bade med baby?

Anmeld

21. juni 2012

Klumpe-dumpe

Nu som Moar skriver:

Mange tak for svar.. Det kan bestemt bruges..
Holdte i også pauser om natten, når baby alligevel bare sov?
Hvordan var det for baby i varmen, og kunne i bade med baby?

Ja selvfølgelig holder man pauser selvom baby bare sover.... Baby kan jo ikke ændre stilling i en autostol, som du kan på dit sæde. Så jeg er sikker på at baby vil sætte pris på at blive taget ud af stolen og blive strukket ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.