Amning og hårtab???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Angelspot

Jeg taber rigtig meget hår lige for tiden og har fået at vide det er pga at jeg ammer. Er der nogen der har samme problem?

Har i nogle råd til hvad jeg evt kan gøre for at mindske hårtabet? Jeg tømmer min børste hver gang jeg har redt hår og der er hår overalt, virkelig irriterende!!

Anyone?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

mortilmange

Jeg fødte for snart 5 måneder siden nr. 4 og selvom jeg ikke ammer mere, så taber jeg stadig håret i totter  Det er homonetinget, så der er desværre ikke så meget at gøre ved det  Det stopper af sig selv igen på et tidspunkt 

Anmeld

6. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har det samme problem, så jeg lytter med her

Anmeld

6. juli 2011

K&S

Angelspot skriver:

Jeg taber rigtig meget hår lige for tiden og har fået at vide det er pga at jeg ammer. Er der nogen der har samme problem?

Har i nogle råd til hvad jeg evt kan gøre for at mindske hårtabet? Jeg tømmer min børste hver gang jeg har redt hår og der er hår overalt, virkelig irriterende!!

Anyone?!

Jeg ammede ikke, Anton er flaskebarn, men jeg tabte stadig RIGTIG meget hår efter fødslen - men det stoppede lige pludselig fra den ene dag til den anden, da Anton var ca. 8 måneder, så der er håb forude

Der er ikke rigtig noget, du kan gøre for at mindske det - det er alle hormonerne, der huserer i kroppen!  

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

jeg hopper med på vognen og siger at det ikke er fordi du ammer men fordi du har født (amning får skyld for mange ting) alle i min mødregrupper tabte håret en overgang og vi var kun 2 der ammede.  silica og alt det må du jo ikke tage når du ammer. men mener at have hørt at noget vitamin tilskud kan hjælpe en lille smule. mener det var vitamin B  men du må ikke hænge mig op på det for er ikke 100% men du kan prøve at google det

Anmeld

6. juli 2011

Angelspot

Okay, hormoner, den var værre Så kan man jo ikke gøre så meget ved det. Vil lige prøve at undersøge det med vitamin B, hvis det kan hjælpe er det værd at prøve

Vildt så meget hår man taber, men der er alligevel noget tilbage på hovedet. Ja lidt endnu i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.