8 mdr, beskidt navle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.532 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Zeus

Cajsa har faktisk en ret beskidt navle, og det er umuligt at få den ren.. Selv når hun har været i bad i 15-25 min, så kan jeg ikke få den ren

Hun har sådan en lille hudflap derinde, som sidder rigtigt meget i vejen, og tror det er den som gør det besværligt og ligesom holder på det hele.. Det er ikke større end et knappenåls hoved, og troede først det var skidt, men fandt hurtigt ud af, at det altså sad fast..

Er det kun Cajsas navle som er beskidt, eller er jeres (baby) også beskidt der? Og tror i det er noget jeg skal have lægen til at kigge på evt? Ved ikke hvad hun skulle kunne gøre ved det, men tænker at når det nu har taget mig 8 mdr, uden at der er sket nævneværdigt meget, så er det måske noget for en læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

fif

Zeus skriver:

Cajsa har faktisk en ret beskidt navle, og det er umuligt at få den ren.. Selv når hun har været i bad i 15-25 min, så kan jeg ikke få den ren

Hun har sådan en lille hudflap derinde, som sidder rigtigt meget i vejen, og tror det er den som gør det besværligt og ligesom holder på det hele.. Det er ikke større end et knappenåls hoved, og troede først det var skidt, men fandt hurtigt ud af, at det altså sad fast..

Er det kun Cajsas navle som er beskidt, eller er jeres (baby) også beskidt der? Og tror i det er noget jeg skal have lægen til at kigge på evt? Ved ikke hvad hun skulle kunne gøre ved det, men tænker at når det nu har taget mig 8 mdr, uden at der er sket nævneværdigt meget, så er det måske noget for en læge?

I caias navle sidder der osse lidt, og det kan jeg heller ikk få ud.. Ve ikk om det bare falder af, af sig selv på et tidspunkt

Anmeld

6. juli 2011

Zeus

fif skriver:

I caias navle sidder der osse lidt, og det kan jeg heller ikk få ud.. Ve ikk om det bare falder af, af sig selv på et tidspunkt

Jeg synes bare ikke jeg har set den ren, én eneste gang, i hele hendes levetid.. Men det er da rart at vide, at det ikke kun er Cajsa så

Anmeld

6. juli 2011

fif

Zeus skriver:

Jeg synes bare ikke jeg har set den ren, én eneste gang, i hele hendes levetid.. Men det er da rart at vide, at det ikke kun er Cajsa så

Hehe ja, du er nok ikk den eneste !! Altså caias er da blevet pænere, men der sidder stadig ludt brunt og tror det sidder fast..

Anmeld

6. juli 2011

*A*

Det samme gør sig gældende for en af mine drenges navle. Den er beskidt og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ud. Har forsøgt at "bløde det op" med lidt babyolie og derefter prøve at fjerne det med en vatpind. Jeg fik da lidt af det ud, men den er stadig beskidt!

Anmeld

6. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

Zeus skriver:

Milles navle ser oss beskidt ud, men det er den ikk ..  har snakket med SP om det og det er meget normalt  man må bare ikk pille for meget i deres navle for de kan godt få betændelse, og det er ikk sjovt ..  

Anmeld

6. juli 2011

Zeus

MillesMor111010 skriver:

Milles navle ser oss beskidt ud, men det er den ikk ..  har snakket med SP om det og det er meget normalt  man må bare ikk pille for meget i deres navle for de kan godt få betændelse, og det er ikk sjovt ..  

Jeg var bare sikker på, at det havde noget at gøre med den der lille hudflap, men det lyder til at det er meget normalt.. Pyha

Anmeld

6. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

Zeus skriver:

Jeg var bare sikker på, at det havde noget at gøre med den der lille hudflap, men det lyder til at det er meget normalt.. Pyha

Har faktisk tænkt på om det måske har noget at gøre med da navlestrengen sad der ?? men har ikk fået spurgt SP om dette

Anmeld

6. juli 2011

SussieThyssen

Zeus skriver:

Du skal endelig ikke grave i hendes navle og det er ikke skidt.
De fleste mennesker har mørk pigment i navlebunden, så du kan altså ikke få det af.
Men ved at rode og grave kan du frembringe betændelse, irritation og svampeangreb..så tør navlen forsigtigt, og lad den så være i fred.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. juli 2011

SussieThyssen

MillesMor111010 skriver:

Har faktisk tænkt på om det måske har noget at gøre med da navlestrengen sad der ?? men har ikk fået spurgt SP om dette

Se lige mit indlæg ovenover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.