Underbukser og badebukser til halvandet årig - nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

patella

Min dreng er først nu begyndt at gå i T-shirts. Så det er først nu at man sådan kan se bleen titte op fra buksekanten. Burde jeg købe underbukser til ham, eller er det ok bare med ble? Ved ikke rigtig hvad "man" gør... 

Og vi skal en tur i svømmehallen i morgen for første gang i lang lang tid... jeg har købt den rigtige størrelse badebleer til ham, men skal jeg evt. også gi ham et par badebukser på? Altså er det kun når de er mindre at det er "ok" bare at ha badeble på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Nessie

Daniel er 21 mdr. på lørdag, og jeg giver ham bare shorts og en t-shirt på, pyt med at bleen stikker op, alle ved jo alligevel at de går med ble, og det ser da også lidt sødt ud

Hvis I godt må nøjes med bare at have badeble på i jeres svømmehal, så er der jo ingen grund til at købe badebukser. I vores svømmehal skal de have begge dele på

Anmeld

6. juli 2011

patella

Nessie skriver:

Daniel er 21 mdr. på lørdag, og jeg giver ham bare shorts og en t-shirt på, pyt med at bleen stikker op, alle ved jo alligevel at de går med ble, og det ser da også lidt sødt ud

Hvis I godt må nøjes med bare at have badeble på i jeres svømmehal, så er der jo ingen grund til at købe badebukser. I vores svømmehal skal de have begge dele på

Okay - jeg tar begge dele med - har lige købt, men ikke klippet mærket af endnu De kommer med i tasken. Jeg ved nemlig ikke helt hvad regler de har i vores svømmehal

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

patella skriver:

Okay - jeg tar begge dele med - har lige købt, men ikke klippet mærket af endnu De kommer med i tasken. Jeg ved nemlig ikke helt hvad regler de har i vores svømmehal

Kan du ikke se det på deres hjemmeside?

Synes nu også det er sødt når de har badetøj på

Anmeld

6. juli 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Her giver jeg Alexander små underbukser på(ser fanme sødt ud),men det er for at "holde" på bleen,ellers kommer der uheld,har vi erfaret.Hans dp gør så det,at hun bare lader ham rende i de underbukser når der er varmt,de ligner jo også shorts...så sparer mor her også vasketøj

Anmeld

6. juli 2011

3rollinger

patella skriver:

Min dreng er først nu begyndt at gå i T-shirts. Så det er først nu at man sådan kan se bleen titte op fra buksekanten. Burde jeg købe underbukser til ham, eller er det ok bare med ble? Ved ikke rigtig hvad "man" gør... 

Og vi skal en tur i svømmehallen i morgen for første gang i lang lang tid... jeg har købt den rigtige størrelse badebleer til ham, men skal jeg evt. også gi ham et par badebukser på? Altså er det kun når de er mindre at det er "ok" bare at ha badeble på?

Mht underbukser saa tror jeg det er meget individuelt.

Jeg synes ikke der er nogen grund til underbukser hvis de har bukser udenover. Hvis min datter har kjole paa, saa faar hun som regel underbukser paa udover bleen.

Men min svigermor mener hun altid skal have underbukser paa 

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

patella skriver:

altså hvis i ikke har problemet med at bleen 'falder' lidt ned er der vel ikke den store grund til at give ham underbukser på. men når vores søn ikke har body på så får han underbukser på fordi han ellers hurtigt render med bleen hængende midt på låret.

Anmeld

6. juli 2011

SaNiNa

Vi bruge boxeshorts men det er mere for at holde det på det i bleen så det ikke komme ud i tøjet.

Nicklas er 24 måneder

Anmeld

6. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da min dreng brugte ble havde han små boksershorts på for, at holde på bleen, da der ellers godt kan ske uheld

Anmeld

6. juli 2011

patella

Tak for alle idéerne...

Tænkte på, jeg så nogle underbukser (ikke boxershorts) i Føtex i går i hans størrelse 86-92. Kan man godt regne med at der er gjort plads til bleen i den størrelse? Der er det jo meget normalt stadig at gå med ble. De så bare så små ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.