Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Jeg har android, og jeg har GO SMS pro, og GO SMS Pro Emoji Plugin.. Man skal have dem begge, for at få det til at fungere Så er der alm smiley'er alle kan se, og nogen som kun andre med emoji også kan se
Jeg har android, og jeg har GO SMS pro, og GO SMS Pro Emoji Plugin.. Man skal have dem begge, for at få det til at fungere Så er der alm smiley'er alle kan se, og nogen som kun andre med emoji også kan se
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP MED INDLÆGET .....Dejligt at blive inspireret jo
Jeg elsker WomanLog, her kan du holde styr på din cyklus, hvornår du ca. har ÆL osv. Den er på dansk!
Prøv det, prøv det
Maddox skriver: Er der nogen der ved om der findes en gratis "Hvem ringede!"-app til iPhone??
Er der nogen der ved om der findes en gratis "Hvem ringede!"-app til iPhone??
Jeg ved ik om det virker til iphone, med jeg har en der hedder Adaffix. Den fungerer helt fint!
Er der nogle der ved om man kan få en app hvor man kan synkroniserer kalender, med en anden telefon?
Kæresten og jeg har begge Android.
Tilmeldt skriver: Er der nogle der ved om man kan få en app hvor man kan synkroniserer kalender, med en anden telefon? Kæresten og jeg har begge Android.
sådanne en leder vi også efter og jeg har ikke fundet en endnu, sig endelig til hvis du finder en
oerbaek skriver: sådanne en leder vi også efter og jeg har ikke fundet en endnu, sig endelig til hvis du finder en
Øv bøv, måske man slet ik kan få det så!?
Tilmeldt skriver: Øv bøv, måske man slet ik kan få det så!?
jeg har hørt om andre der har det men det er på iphone og så smarte er vi ikke her hjemme vi har begge to android telefoner.. .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128