Babynavle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

kiwifrugten

Hej piger.

Jeg har min lille Petra Sofie på 10 uger men jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår navlen gror sammen. For man kan stadig kigge ind i den hvis man trækker lidt. Og grunden til jeg trækker lidt er for at fjerne det tørre skorpe/ligner betændelse men er det ik.

Er der nogen der ved noget om det ?

Og hun står allerede på benene jeg skal bare støtte hendes hænder men hun vil stå op næsten hele tiden :-D

Og hun kan allerede selv holde hovedet hun er bare SÅ dygtig.

Hun græder heller aldrig hun er så nem så nem det er absolut fantastisk. Og efter uge 2 der sov hun fra 21 om aftenen til 07 om morgenen og det har hun gjort næsten hver nat :-)

Hilsen den stolte mor :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

serinasmor

hmmm ... det ved jeg faktisk ikke ...

men husker vi fik at vide vi ikke måtte røre ved navlen med mindre hun havde været i bad eller fået afføring i den ... og så kun let med en vatpind ...

jeg tror altså det er en dårlig ide at pille de der skorper af .. de falder af af sig selv

og selvfølgelig er du stolt hun er jo dygtig

Anmeld

6. juli 2011

Ben&Jerry

PETRA jeg elsker navnet petra

Anmeld

6. juli 2011

kiwifrugten

Ben&Jerry skriver:

PETRA jeg elsker navnet petra

Tak skal du ha :-) Der er mange der syntes det er et underligt navn men også anderledes men jeg sys det er super fedt og det er sjældent man hør andre der hedder det, hvor mange af de brugte navne er der måske 5 i den samme vuggestue der hedder, hvis ik flere :-)

Anmeld

6. juli 2011

kiwifrugten

serinasmor skriver:

hmmm ... det ved jeg faktisk ikke ...

men husker vi fik at vide vi ikke måtte røre ved navlen med mindre hun havde været i bad eller fået afføring i den ... og så kun let med en vatpind ...

jeg tror altså det er en dårlig ide at pille de der skorper af .. de falder af af sig selv

og selvfølgelig er du stolt hun er jo dygtig

Tak for dit indlæg :-)

Grunden til jeg fjerner det er fordi at sundhedsplejen sagde jeg skulle fjerne det da den så heler bedre :-( hmmjeg tror jeg vil lade være at rode mere ved den så, for jeg kan godt se fornuften i det du skriver :-D

Anmeld

6. juli 2011

ChipChap

kiwifrugten skriver:

Hej piger.

Jeg har min lille Petra Sofie på 10 uger men jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår navlen gror sammen. For man kan stadig kigge ind i den hvis man trækker lidt. Og grunden til jeg trækker lidt er for at fjerne det tørre skorpe/ligner betændelse men er det ik.

Er der nogen der ved noget om det ?

Og hun står allerede på benene jeg skal bare støtte hendes hænder men hun vil stå op næsten hele tiden :-D

Og hun kan allerede selv holde hovedet hun er bare SÅ dygtig.

Hun græder heller aldrig hun er så nem så nem det er absolut fantastisk. Og efter uge 2 der sov hun fra 21 om aftenen til 07 om morgenen og det har hun gjort næsten hver nat :-)

Hilsen den stolte mor :-D

Deeeejlig Pige , og dejlig sove vaner

Min drengs navle var lidt længere tid om at gro rigtig sammen fordi jeg netop som dig gjorde det min sundhedsfidus også sagde det samme med at pille skorpen af.....Det bedste råd er , sagde min gamle læge ...at holde det tørt. Selvfølgelig må den tørre skorpe ikke lave mærker på hende og sådan , men ellers hold det tørt hvis du kan .

Vi fik noget Lapis tror jeg det hed af lægen til at smøre på

Anmeld

6. juli 2011

kiwifrugten

ChipChap skriver:

Deeeejlig Pige , og dejlig sove vaner

Min drengs navle var lidt længere tid om at gro rigtig sammen fordi jeg netop som dig gjorde det min sundhedsfidus også sagde det samme med at pille skorpen af.....Det bedste råd er , sagde min gamle læge ...at holde det tørt. Selvfølgelig må den tørre skorpe ikke lave mærker på hende og sådan , men ellers hold det tørt hvis du kan .

Vi fik noget Lapis tror jeg det hed af lægen til at smøre på

Perfekt 1000 tak for dit råd. Altså de sundheds nogen, det er vidst ikke altid de ved bedst hva. Men nej den laver ik mærker på hende, det sidder der bare

Anmeld

6. juli 2011

ChipChap

kiwifrugten skriver:

Perfekt 1000 tak for dit råd. Altså de sundheds nogen, det er vidst ikke altid de ved bedst hva. Men nej den laver ik mærker på hende, det sidder der bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.