Blomsterkage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.660 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

AndreasMor84

Så fik jeg lavet den sidste kage mens jeg er gravid.. en gravid krop holder ikke til så meget kagebagning, som man ønsker, så der er et par "fejl" og varmen gjorde det bestemt ikke nemmere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Den lykkelige

Årh jahr.... En gravid krop holder ikke til kage bagning??? Den er da VILDT flot!!!!   

Anmeld

6. juli 2011

CamiRon

Jeg kan ikke se nogle fejl!! Hvor er den bare FLOT!!!!

Anmeld

6. juli 2011

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Årh jahr.... En gravid krop holder ikke til kage bagning??? Den er da VILDT flot!!!!   

Tak.. nej jeg måtte holde pause hver 20. min. pga. lænden og maven var i vejen da fondanten skulle på

Anmeld

6. juli 2011

Englebassen82

Rigtig fin er den...

Anmeld

6. juli 2011

B&J

Neeej hvor er den bare super flot

Anmeld

6. juli 2011

Den lykkelige

Solstråle2011 skriver:

Tak.. nej jeg måtte holde pause hver 20. min. pga. lænden og maven var i vejen da fondanten skulle på

Ha ha ok.. ja kan jeg godt se.. men resultatet blev da super.. jeg lavede selv en blomsterkage dagen inden vandet gik og kan virkelig godt huske det.. var skide hårdt.. at ælte farver i fondanten, rulle ud og ikke mindst at stå op og pynte med aaaaaalt det vand i kroppen og smerter.. avs.. men du har gjort det super.. hvad er den til??

Anmeld

6. juli 2011

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Ha ha ok.. ja kan jeg godt se.. men resultatet blev da super.. jeg lavede selv en blomsterkage dagen inden vandet gik og kan virkelig godt huske det.. var skide hårdt.. at ælte farver i fondanten, rulle ud og ikke mindst at stå op og pynte med aaaaaalt det vand i kroppen og smerter.. avs.. men du har gjort det super.. hvad er den til??

70 års fødselsdag

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

ej hvor er den bare flot!

Anmeld

6. juli 2011

Den lykkelige

Solstråle2011 skriver:

70 års fødselsdag

Ok skal han/hun nok blive glad for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.