specialkoebmanden.dk vs. dinkage.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

ja okay. kunne godt virke som om han har lidt for meget om ørene.. men det skal jo ikke gå ud over hans kunder.

tak for svar. tror jeg tjekker dinkage.dk først..

Ja jeg synes også det virker som om de har alt for travlt og heller ikke opdatere hjemmesiden når vare er udsolgt osv.. Men dinkage er vildt hurtig og ingen problemer har der været..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

tak skal du ha

Men jeg vil nu også gerne anbefale shoppen i Holland. Billigere priser, stort udvalg og super service.. jeg har altid haft mine ting indenfor en uge og portoen er altid 10 euro 

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

Men jeg vil nu også gerne anbefale shoppen i Holland. Billigere priser, stort udvalg og super service.. jeg har altid haft mine ting indenfor en uge og portoen er altid 10 euro 

men står det ikke på hollandsk? kan jeg forstå det?

Anmeld

6. juli 2011

muzen

Solstråle2011 skriver:

jep jep det er det eneste sted jeg handler, hvorfor betale over pris, når de begge skal komme med posten. og jeg syntes de er vildt hurtige til at levere når man tænker på hvor langt det er væk :-)

bestilte er sidste gang en tirsdag med helligdag fredag og tirsdag ugen efter havde jeg mine vare :-)

og portoen er vildt billig. 10 euro uanset hvor meget du bestiller

Anmeld

6. juli 2011

muzen

nettemor skriver:

nix du kan skifte det over på engelsk :-) oppe i højre hjørne :-)

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

muzen skriver:

nix du kan skifte det over på engelsk :-) oppe i højre hjørne :-)

uhh smart. har du en hjemmeside adresse?

Anmeld

6. juli 2011

tina76

De ting jeg har bestilt fra specielkøbmanden, er altid kommet dagen efter, hvis jeg har bestilt inden kl 16, har også ringet til dem og spurt, om jeg fik det dagen efter, og det sagde de ja til.

Shoppen i holland står også på engelsk.

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

tina76 skriver:

De ting jeg har bestilt fra specielkøbmanden, er altid kommet dagen efter, hvis jeg har bestilt inden kl 16, har også ringet til dem og spurt, om jeg fik det dagen efter, og det sagde de ja til.

Shoppen i holland står også på engelsk.

tak for svar

kan være jeg skal kigge på den hollandske..

Anmeld

6. juli 2011

muzen

nettemor skriver:

uhh smart. har du en hjemmeside adresse?

jep det har jeg da http://www.deleukstetaartenshop.nl/ PAS på man kan bruge mange penge der ;-)

Anmeld

6. juli 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

Det står også på engelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.