pludselig gik det stærkt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

henh01

Min lille trold er 8 mdr (d. 12 juli) og pludselig fra den ene ttil den anden dag kan han kravle og sætte sig op selv.. Der er godt gang i den lille lerhytten for tiden.. 7½ mdr var han om at lære at komme frem efter han i over en mdr har stået på alle fire og skubbet sig tilbage.

Og hul er der kommet i tandkødet så nu varer det nok ikke mange dage før hans tand titter frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

maria_wlt

henh01 skriver:

Min lille trold er 8 mdr (d. 12 juli) og pludselig fra den ene ttil den anden dag kan han kravle og sætte sig op selv.. Der er godt gang i den lille lerhytten for tiden.. 7½ mdr var han om at lære at komme frem efter han i over en mdr har stået på alle fire og skubbet sig tilbage.

Og hul er der kommet i tandkødet så nu varer det nok ikke mange dage før hans tand titter frem.

Ja vores små trolde er ikke baby'er mere

Dejligt men også lidt vemodigt synes jeg....

Anmeld

6. juli 2011

henh01

maria_wt skriver:

Ja vores små trolde er ikke baby'er mere

Dejligt men også lidt vemodigt synes jeg....

Jeg tager mig selv i at tænke : "Godt det ikke er min sidste baby" Men hvad så næste gang når det er min sidste baby.. åhhh vi bliver gamle. haha

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

henh01 skriver:

Jeg tager mig selv i at tænke : "Godt det ikke er min sidste baby" Men hvad så næste gang når det er min sidste baby.. åhhh vi bliver gamle. haha

Jeg tænker præcis det samme om Ene nu.. (Det går nok for jeg får 1 aller sidste baby om nogen år) 

Lidt fjollet.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.