Jeg dør snart af udmattelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Lunae

Puha camille er syg og det har bare stået på længe nu

Lørdag d 18 juni vågnede hun med feber og var rigtig skidtmads! Jeg havde på fornemmelsen, at der var tænder på vej, så tog det ikke så ilde op! Efter to dages feber, hvor temperaturen ramte de 40grader, kontakter jeg vagtlæge og de kigger på hende. De siger, at hun har en virus og at der ikke er noget at gøre. Et par dage efter ringer jeg så til egen læge, som tjekker øre, hals, lunger osv, samt tager en blodprøve for infektionstal. Stadig ingenting!

Der går nogle dage og camille får det bedre, men i onsdags går det galt igen. Høj feber og ugidelig. Meget ulykkelig og jeg kan mærke hun har det meget skidt! Jeg kontakter lægen fredag, som blot siger at jeg skal give panodil! Hmm, træls at give piller uden at vide hvad pigebarnet fejler

Nå men i nat fik jeg nok! Ringede til Vagtlægen og søgte råd. Han bad mig kontakte egen læge idag. Der har jeg så været i dag. Camilles infektionstal er 78, men de vil ikke gøre noget, når de ikke kan finde nogen årsag. Hun har haft høj feber i en uge nu og end ikke panodil hjælper

Siden i lørdags har hun været vågen fæere gange i timen hver nat og både kæresten og jeg er ved at dø af udmattelse. Det er jo virkelig også synd for Camille, At hun skal være så syg!!

hvad filan gør jeg? Hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Sasja77

Hej med dig, Jeg har desværre ingen gode råd til dig men ville ikke forlade tråden uden at give dig et lille kram med på vejen:-) vi har været igennem det samme med vores datter og der kunne lægerne heller ikke finde noget andet end at hendes infektionstal var høje. Jeg vil dog sige at i den sygedomsperiode kom der 2 kindtænder, hun havde rød numse for første gang med diarre og hun fik 3 -dages feber nærmest samtidig:-( Jeg håber at dit lille pus snart bliver rask! Rigtig god bedring med Jer og jeg håber at du finder et skud energi et sted:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.