Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorCamilla skriver:Hej Helene...Jeg kan godt forstå du er nervøs for det, selv om du har prøvet det før.. Men man vender sig vel aldrig rigtig til tanken om at skulle under kniven, det er ubehageligt - hver gang... Men jeg er sikker på at det nok skal gå godt.. Jeg vil for dig d 5 jan. 09, og for at du komer hurtigt hjem og bliver frisk igen, så vi er klar til at fyre den af d. 17.. Knus fra Camilla...
Hedegaard skriver:hehehe jaaa vi skal fyre den så meget af... jeg plejer at være hurtig hjemme igen ca. dagen efter.. nu må vi se denne gang for der er det jo min venstre æggestork så det er jo lidt noget andet... men vi skal FESTE for vildt den 17/1 alligevel....
MorCamilla skriver:Ja så kan vi også fejer at det er gået godt for dig på sygehuset... Når vi nu alligevel skal fyre den af... Dagen efter igen, det var skisme da hurtigt.. Men ja, hellere det end at ligge på sygehuset i 100 år, det er slet ikke sjovt...
mette moren skriver: for dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128