Hehe sådan en har vi :D Og den er skide smart :D Andre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

A.

for mig er det spild af penge  men hvis du er glad for den så er den jo go´for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Dansker I Holland

jette1983 skriver:

det gik jeg sandelig også ud fra :-) Folk herfra skal så bare lige huske at de ikke kan gøre som dig da vandet her skal koges

Men hvornår stopper man egentlig med at koge vandet? Kan ikke lige huske det, er det ved 6 mdr? Nogen der ved det?

Hihi ok jamen jeg mener da osse det er ved 6-7 mdrs alderen. Men hæng mig ikke op på det... Det kommer osse an på hvor i Danmark man kommer fra hehe.. Men self hvis man har kogt vand og stillet i køleskabet, så er det jo ikke noget problem hehe..

Anmeld

6. juli 2011

jette1983

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hihi ok jamen jeg mener da osse det er ved 6-7 mdrs alderen. Men hæng mig ikke op på det... Det kommer osse an på hvor i Danmark man kommer fra hehe.. Men self hvis man har kogt vand og stillet i køleskabet, så er det jo ikke noget problem hehe..

det er rigtigt, tænker bare at man så lige så godt kan have kogt vand med i en termoflaske og så blande når det skal bruges, så slipper man helt for flaskevarmeren

Anmeld

6. juli 2011

Dansker I Holland

jette1983 skriver:

det er rigtigt, tænker bare at man så lige så godt kan have kogt vand med i en termoflaske og så blande når det skal bruges, så slipper man helt for flaskevarmeren

Hehe ja det kan man self osse Men vi købte den fordi den var så billig hehe.. Så vi tænkte hvorfor ikke

Anmeld

6. juli 2011

lukasmor

jette1983 skriver:

så er dit barn stort eller? Mener da bestemt at vandet skal koges og så køles ned for at slippe af med bakterierne, ihvertfald når børnene er helt små?

kun når barnet er under 4 måneder

Anmeld

6. juli 2011

Dansker I Holland

A. skriver:

for mig er det spild af penge  men hvis du er glad for den så er den jo go´for dig..

Nemlig

Anmeld

7. juli 2011

LC

Jeg har denne rejse flaske varmer.

Den bruger ikke strøm, og koger heller ikke vandet, så den kan man også kun bruge til børn over 5 måneder, men den fungere...

Tror efterhånden der er rigtig mange forskellige...

Anmeld

7. juli 2011

Dansker I Holland

LC skriver:

Jeg har denne rejse flaske varmer.

Den bruger ikke strøm, og koger heller ikke vandet, så den kan man også kun bruge til børn over 5 måneder, men den fungere...

Tror efterhånden der er rigtig mange forskellige...

Ej hvor smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.