jeg er så forelsket. "hjertesorg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre? Jeg kan ikke komme over fyren. (Han er min papbror forresten) Jeg har været forelsket i ham i over et år nu, fra første gang jeg så ham. Han er bange for at få følelser for mig, fordi vores forældre er sammen. Jeg har aldrig været så forelsket i en person før. Det er helt forfærdeligt
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. buuhuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

millesofie

Anonym skriver:

Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre? Jeg kan ikke komme over fyren. (Han er min papbror forresten) Jeg har været forelsket i ham i over et år nu, fra første gang jeg så ham. Han er bange for at få følelser for mig, fordi vores forældre er sammen. Jeg har aldrig været så forelsket i en person før. Det er helt forfærdeligt

du bliver nok nød til at beskrive lidt mere, selv om at det er svært

bare åben for posen og lad det hele komme ud

så skal vi nok hjælpe dig så godt vi kan

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

du bliver nok nød til at beskrive lidt mere, selv om at det er svært

bare åben for posen og lad det hele komme ud

så skal vi nok hjælpe dig så godt vi kan

ja :/ ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det så. Men jeg kan prøve
Jeg er jo helt vild med ham, og vi har haft sex et par gange også. Han har fortalt til mig at han er bange for at få følelser for mig, fordi han er min mor og hans far er kærester, og han er bange for hvad andre vil tænke om det etc. Jeg synes han virker lidt mystisk af og til også, på noget af det han siger, og om han nogen gange har tænkt på at komme sammen med mig. Kan gi et eksempel, han sagde jeg skulle købe gummi, så sagde jeg kun for sjov at jeg ikke turde købe det, så kom det med engang fra ham "ja, det er en grund til at jeg er lidt skeptisk" Ved ikek helt hvad han mente med det, om han så havde en tanke laaaangt i baghovedet om mig og ham :/
Så ja, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han er min 'drømmeprins', og han vil ikke komme sammen med mig, kun af den grund at han er bange, som jeg har forstået i hvert fald.
Er det noget jeg kunne sagt til ham? eller?
(Har fortalt ham engang at jeg havde følelser for ham, men han sagde at det kunne jeg ikke have, fordi vi er papsøsken)

Anmeld

5. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Tro på dig selv, du kan få hvad du vil og HVEM du vil. Hvis du virkelig føler at han er den rette, må du bare gøre alt hvad der står i din magt for at få ham. Se det som en ufordring, ingen udfordringer er lette. 

Og angående jeres forældre, må du sætte dig ned og få det ud af verden med dem, og sige du har et godt øje til din papbror, og hvad de synes om det. Så har han ikke den undskyldning længere.

You can do it!

Anmeld

5. juli 2011

Bambii

Misselbek skriver:

Tro på dig selv, du kan få hvad du vil og HVEM du vil. Hvis du virkelig føler at han er den rette, må du bare gøre alt hvad der står i din magt for at få ham. Se det som en ufordring, ingen udfordringer er lette. 

Og angående jeres forældre, må du sætte dig ned og få det ud af verden med dem, og sige du har et godt øje til din papbror, og hvad de synes om det. Så har han ikke den undskyldning længere.

You can do it!

Anmeld

6. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

ja :/ ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det så. Men jeg kan prøve
Jeg er jo helt vild med ham, og vi har haft sex et par gange også. Han har fortalt til mig at han er bange for at få følelser for mig, fordi han er min mor og hans far er kærester, og han er bange for hvad andre vil tænke om det etc. Jeg synes han virker lidt mystisk af og til også, på noget af det han siger, og om han nogen gange har tænkt på at komme sammen med mig. Kan gi et eksempel, han sagde jeg skulle købe gummi, så sagde jeg kun for sjov at jeg ikke turde købe det, så kom det med engang fra ham "ja, det er en grund til at jeg er lidt skeptisk" Ved ikek helt hvad han mente med det, om han så havde en tanke laaaangt i baghovedet om mig og ham :/
Så ja, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han er min 'drømmeprins', og han vil ikke komme sammen med mig, kun af den grund at han er bange, som jeg har forstået i hvert fald.
Er det noget jeg kunne sagt til ham? eller?
(Har fortalt ham engang at jeg havde følelser for ham, men han sagde at det kunne jeg ikke have, fordi vi er papsøsken)

Altså nu aner jeg ikke om I var sammen inden jeres forældre fandt sammen, men jeg forstår godt hans tanker omkring det, da mange nok vil se på det som forkert - det er det jo ikke, da I ikke har et søskeneforhold eller er i blodfamilie sammen, men jeg tænker også at når han direkte har sagt til dig at han ikke vil uanset h´grunden, så skal du heller ikke spilde mere tid på ham - prøv (selvom det er svært) at komme ud og møde en anden - med tiden så vil du finde dig en som også elsker dig tilbage, men desværre er der ikke meget andet at gøre end at komme videre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.