IdatT skjorter 92/98.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. juli 2011

Alexander&Lærke

bullerbassen skriver:

Åhh ser lige den er 98  troede de alle var 92 øv øv så bliver den jo for stor Silas bruger kun 86 - så 92 ville nok lige kunne gå ....

Øv dem skal du nok komme af med det er så søde ( men elsker jo også IdaT )

Og ja syntes faktisk de er store i det, Alexander er jo en godt 104 og han kan stadig passe den uden der ser tosset ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

ok hvis de ikke bliver solgt må du få den til næste sommer så passerne den nok.....

Hi hi er sikker på de nok skal blive solgt - Det er næsten bare for lang tid & have den til at ligge

Anmeld

5. juli 2011

bullerbassen

Og ja syntes faktisk de er store i det, Alexander er jo en godt 104 og han kan stadig passe den uden der ser tosset ud....

Ja så dur det hvis slet ikke - han bruge nemlig kun 86 .. så der lang tid inden han kan passe den

Anmeld

5. juli 2011

millesofie

Mette&Alexander skriver:

MIn søn vil ikke gå med disse fine sjkorter.... Nogen som kunne være intersseret?

Den blå og sorte er str 92, den brune er 98. Han er dog lige ved at være en 104, men passer dem endnu alle sammen.

De er i blød bomuld, så de skal ikke engang stryges...

er de meget drenget? jeg kan godt lide den blå men jeg har jo en pige

ville de kunne gå sammen med en strutnederdel, altså hvor man putter skjorten ned i nederdelen?

hvad tror du ? det kommer jo også an på hvor stive i stoffet de er og hvor dan ærmerne er foldet  

Anmeld

6. juli 2011

Alexander&Lærke

Jeg vil nok syntes de er lide drengede, men de er meget bløde i stoffet og faktisk rigtig søde og fine, og ærgeligt at jeg ikke kan få min søn til at gå med dem, men han er næsten 4 og bid af fodbold for tiden så alt hans tøj skal have noget med fodbold at gøre..... Han er meget bevidt om havd han vil have på og ikke vil.... utroligt troede ikke drenge havde det i sig før senere....

Anmeld

7. juli 2011

L.J.L

Mette&Alexander skriver:

MIn søn vil ikke gå med disse fine sjkorter.... Nogen som kunne være intersseret?

Den blå og sorte er str 92, den brune er 98. Han er dog lige ved at være en 104, men passer dem endnu alle sammen.

De er i blød bomuld, så de skal ikke engang stryges...

den blå og sorte, hvad er prisen på dem inkl. porto?

Anmeld

8. juli 2011

Alexander&Lærke

L.J.L skriver:

Det skal jeg lige få kigge på, har dog lidt travlt idag, men skal undersøge havd de koster at sende også en samlede pris...

Anmeld

9. juli 2011

Alexander&Lærke

L.J.L skriver:

Du kan få de 2 skjorter ink porto for 100kr.

Så har du givet 40 pr skjorte og 20 til porto sendt som b-post. elelr rundt regnet 50 pr skjorte som er næsten som ny.....

Kunne det være noget?

Anmeld

18. juli 2011

Alexander&Lærke

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.