Opdate på scanning og samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Lisbeth1985

Så kom dagen, hvor vi skulle til Skejby og planlægge det videre forløb.. Og det gik rigtig fint Jeg skal have depotmedicinen (aka. næsesprayen i en mere hensigtsmæssig form) d.16 juli, når jeg er færdig med p-pillerne og derefter bliver forløbet (forhåbentlig) det samme som sidst

Scanningen viste en lille cyste (ØV!), men heldigvis var den kun 2,2 cm, så vi kører på og håber, at den er væk til næste scanning

Vi snakkede også med dem omkring muligheden for at få blastocystdyrkning på vores æg.. Dette vil de gerne gøre, hvis der er over 8 stk.. Ulempen er dog, at vi kun må få lagt et blastocystdyrket æg op, så vi skal lige i tænkeboks mht. dette..

Men alt i alt en rigtig fin samtale og scanning

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Så kom dagen, hvor vi skulle til Skejby og planlægge det videre forløb.. Og det gik rigtig fint Jeg skal have depotmedicinen (aka. næsesprayen i en mere hensigtsmæssig form) d.16 juli, når jeg er færdig med p-pillerne og derefter bliver forløbet (forhåbentlig) det samme som sidst

Scanningen viste en lille cyste (ØV!), men heldigvis var den kun 2,2 cm, så vi kører på og håber, at den er væk til næste scanning

Vi snakkede også med dem omkring muligheden for at få blastocystdyrkning på vores æg.. Dette ville de gerne gøre, hvis der er over 8 stk.. Ulempen er dog, at vi kun må få lagt et blastocystdyrket æg op, så vi skal lige i tænkeboks mht. dette..

Lisbeth

Nej hvor skønt!!! Kan godt forstå at det er en stort beslutning om I vil "nøjes" med 1 æg - men det kan jo være at det fint deler sig og I får 2 alligevel 

Anmeld

5. juli 2011

baby84

Vi snakkede også med dem omkring muligheden for at få blastocystdyrkning på vores æg.. Dette vil de gerne gøre, hvis der er over 8 stk.. Ulempen er dog, at vi kun må få lagt et blastocystdyrket æg op, så vi skal lige i tænkeboks mht. dette..

Lisbeth

åh det var god at det gik godt. Øv med cysten men den skal nok forsvinde.

var der slet ikke nogen mulighed for blastocyst dyrkning udenfor deres forsøg eller var det bare en generel regel at de ikke ville lægge to op når det ikke var 3 forsøg??

Anmeld

5. juli 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Super god opdate søde!!!  Sender lige en PB...

Anmeld

5. juli 2011

os2

Dejligt at høre det gik godt idag det bliver spændende med jeres videre forløb-  for at det lykkes med blastocyst æg

Anmeld

5. juli 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Nej hvor skønt!!! Kan godt forstå at det er en stort beslutning om I vil "nøjes" med 1 æg - men det kan jo være at det fint deler sig og I får 2 alligevel 

Det er jo spørgsmålet om det kan det?! Har ikke så godt styr på min biologi, at jeg ved, hvornår et æg deler sig til tvillinger (blastocystæg bliver jo dyrket en del længere end "almindelige" IVF-æg).. Men anyway.. Drømmen/målet er et stk. ønskebarn - hvis der kommer to er det en ekstra gave Og måske er chancerne bedre for en guldklump med et blastocystæg end med to almindelige.. Bum bum.. Det er en svær beslutning

Hvordan går det med dig? Håber du får ruget

Anmeld

5. juli 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

åh det var god at det gik godt. Øv med cysten men den skal nok forsvinde.

var der slet ikke nogen mulighed for blastocyst dyrkning udenfor deres forsøg eller var det bare en generel regel at de ikke ville lægge to op når det ikke var 3 forsøg??

Vi fik to æg op sidste gang, da vi jo gerne vil have tvillinger.. Men vi må kun få et blastocystæg op, da graviditetschancerne med disse er så høje (og klinikken må jo ikke lave tvillinger med vilje)..

Så nu skal vi afgøre, om vi vil have to almindelige æg op eller et blastocystæg.. Lægen kunne ikke svare på, hvilken af de to, der giver den største chance for en guldklump.. Så vi er gået i tænkeboks.. Men jeg tror, at vi vælger blastocystægget i sidste ende.. Nu må vi se...

Anmeld

5. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Dejligt at høre det gik godt idag det bliver spændende med jeres videre forløb-  for at det lykkes med blastocyst æg

Tak Jeg håber, at du nyder at være ruger igen

Anmeld

5. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Super god opdate søde!!!  Sender lige en PB...

Tak for snakken søde

Anmeld

6. juli 2011

Miia90

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.