Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.216 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2008

Mutti2

Min datter på 11 mdr har ikke særligt meget hår på sit lille fine hoved. Og da hun har helt lyse lokker, er det endnu sværer at se. Hun har små fine hår over hele hovedet, men hun har hovedsagligt en "voldborg" frisure (Hår rundt i nakken!)

Her for lidt siden da jeg så ammede hende lå hun og hev sig selv i håret (i den side af nakken hvor hun har mest hår, faktisk den eneste side du kan se det i) Og desværre resulterede det i at hendes hånd var helt fuld af hår.... Hun rev altså lige en kæmpe tot af, uden at sige et ord!!!

Er det normalt.... nu var jeg jo lige så hammer glad for det der var på vej!!!

Gjorde/gør nogen af jeres børn også det??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2008

twinboys

Nej ikke her... Måske har hun fundet ud af at hun har noget hun kan få fat på...

Men tror bare at hun tilfældigt gjorde det, for har hun ikke kun gjort det en gang???

Nogle børn tager lang tid om at få hår... Jeg passede en gang en pige som på 2 år næsten ikke havde noget hår... Det var stadig det der babyhår... Da hun var 3år havde hun fået lidt mere...

Og idag er hun ikke en pige med en kæmpe manke, men hun har mere hår på hovedet...

Majbritt

Anmeld

14. december 2008

Mutti2

twinboys skriver:

Nej ikke her... Måske har hun fundet ud af at hun har noget hun kan få fat på...

Men tror bare at hun tilfældigt gjorde det, for har hun ikke kun gjort det en gang???

Nogle børn tager lang tid om at få hår... Jeg passede en gang en pige som på 2 år næsten ikke havde noget hår... Det var stadig det der babyhår... Da hun var 3år havde hun fået lidt mere...

Og idag er hun ikke en pige med en kæmpe manke, men hun har mere hår på hovedet...

Majbritt

Hun ligger godt nok tit når jeg ammer, og hiver sig i håret, og slår sig selv.... Hun har nu lært at når jeg siger hun skal være lige så forsigtig, så siger hun "ae" og aer sig selv i stedet!! Og det med håret gør hun nu også ret ofte. Dte er som om hun har masser af energi og ikke kan komme af med det på andre måder. Men jeg har aldrig oplevet at hun har revet håret af sig selv

snøft snøft.....

Anmeld

14. december 2008

twinboys

Milla-Victoria's mor skriver:

Hun ligger godt nok tit når jeg ammer, og hiver sig i håret, og slår sig selv.... Hun har nu lært at når jeg siger hun skal være lige så forsigtig, så siger hun "ae" og aer sig selv i stedet!! Og det med håret gør hun nu også ret ofte. Dte er som om hun har masser af energi og ikke kan komme af med det på andre måder. Men jeg har aldrig oplevet at hun har revet håret af sig selv

snøft snøft.....

Spørg sundhedsplej. hun må da kunne hjælpe dig... Pøj pøj med det...

Majbritt

Anmeld

14. december 2008

Lise

Simon har også tidligere revet sine sparsomme hår af hovedet... det kommer sådan lidt i perioder. Dog kan han bedst lide at rive i MIT hår Han er knap 1½ år gammel.

Mht hendes frisure - så er det i hvert fald helt normalt. Og håret skal nok komme - selv var jeg tre år før mit pandehår voksede..

Anmeld

14. december 2008

pusling30

Min den store lå også og hev håret af sig selv, når jeg ammede ham, min sp, sagde så at jeg skule prøve at lade ham holde om min finger eller ligge en nusseklud som han kunne hive i. Det hjalp, han havde heller ikke ret meget hår, det begynste først rigtigt at komme da han var knapt 2 år, men idag har han masser af hår!

mvh Anja

Anmeld

14. december 2008

Liva

Hej

Min datter har også hevet totter af sit hår uden at brokke sig over det - i dag ser hendes hår dog helt normalt ud.... Vi synes også det virkede lidt unormalt, men det var vist bare en fase...

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.