Ville gerne dele min blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Kamulla

ja.. har oprettet en blog.. den er stadig under opbygning, men det er svært.. ville gerne dele det forløbige resultat med jer

www.camillas-copenhagen.com

bloggen bliver jævnligt opdateret med billeder og sniksnak og andre kreative ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Maria.

Fin blog..

Jeg har lagt en besked til dig derinde!

www.frk-viola.blogspot.com

Anmeld

5. juli 2011

Kamulla

Maria. skriver:

Fin blog..

Jeg har lagt en besked til dig derinde!

www.frk-viola.blogspot.com

taaakkk.. ilm så lige du også havde en.. jeg er jo ny i dette blog univers.. hehe

Anmeld

5. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Den er smadder fin

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. juli 2011

Maria.

Camillas-photography skriver:

taaakkk.. ilm så lige du også havde en.. jeg er jo ny i dette blog univers.. hehe

Tak.. Det er jeg bestemt også.. Det er slet ikke sådan seriøst (endnu i hvert fald).. Det er mere sjov og ballade og det der lige falder mig ind

Anmeld

5. juli 2011

Frøken J.

Den er rigtig fin! Måske lige én ting! Måske du kunne gøre skriften lidt større? Den er lidt svær at læse, når den er så lille og samme tid grå

Anmeld

5. juli 2011

Kamulla

Frøken J. skriver:

Den er rigtig fin! Måske lige én ting! Måske du kunne gøre skriften lidt større? Den er lidt svær at læse, når den er så lille og samme tid grå

hehe... det er SÅ teknisk... kan se om jeg kan finde ud af det.. for har haft kigget på probelmet da jeg oprettede den

Anmeld

7. juli 2011

Kamulla

så er der kommet nye sider, med lidt nye billeder kan ikke overskue at lægge alle de gamle billeder derind, så den blog er fra en frisk med alle de nye billeder... 

laver en photo meet-up hvor jeg samler en masse både til børne foto og voksen foto... glæder mig

Anmeld

8. juli 2011

Stjernestoev

Hvordan ændrer man skriftstørrelsen i Wordpress?

Anmeld

8. juli 2011

eElak

Det ser fint ud.... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.