Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Dansker I Holland

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hvad så? 

Anmeld

5. juli 2011

Mka

nå hvad

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad så? 

Ihh det var fordi jeg ville putte en ticker på, men det virker ikke Trælst altså

Hvordan går det med maven ?

Anmeld

5. juli 2011

Ihh det var fordi jeg ville putte en ticker på, men det virker ikke Trælst altså

Hm, hvordan gør du? Husker du HTML kode?  Man skal vist være plus medlem for at få den som bjælke i debatterne, hvis du ikke er det. 

Det går fantastisk med maven. Jeg er simpelthen sådan en heldig en som er meget lidt besværet, og jeg har det virkelig dejligt for tiden. Så ud over lidt ekstra tissetræng og stivhed samt træthed er der faktisk ikke noget at klage over. 

Skal til MD på fredag, og er 18+6 i dag. Snart halvvejs  

Tak fordi du spørger 

Anmeld

5. juli 2011

B&J

Fru.F.O.N.2011 skriver:

du kan kun putte en ticker på når du har plus profil

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

B&J skriver:

du kan kun putte en ticker på når du har plus profil

Ej hvor trælst da

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm, hvordan gør du? Husker du HTML kode?  Man skal vist være plus medlem for at få den som bjælke i debatterne, hvis du ikke er det. 

Det går fantastisk med maven. Jeg er simpelthen sådan en heldig en som er meget lidt besværet, og jeg har det virkelig dejligt for tiden. Så ud over lidt ekstra tissetræng og stivhed samt træthed er der faktisk ikke noget at klage over. 

Skal til MD på fredag, og er 18+6 i dag. Snart halvvejs  

Tak fordi du spørger 

Jamen selv tak søde Smiler.. hvornår kommer der nogle mavebilleder? hihi... VIl så gerne se Dejligt så er du næsten halvvejs

Anmeld

6. juli 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jamen selv tak søde Smiler.. hvornår kommer der nogle mavebilleder? hihi... VIl så gerne se Dejligt så er du næsten halvvejs

Uh jamen jeg har lagt lidt billeder op, men der er sket meget den sidste uge, så må hellere flashe babyhulen en af dagee 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.