Kæresten snakker med min veninde udenom mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt?

Min veninde har fået job samme sted som min kæreste, og de skriver nu sammen og aftaler at mødes på arbejdet uden jeg ved det.

Synes bare det er lidt underligt, da de aldrig har haft med hinanden at gøre uden jeg var til stede.

Hvad synes i om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville jeg have det fint med hvis manden kunne med mine veninder...

er selv den jalouxtype men stoler på både mand og veninder så ser ingen problemer i det...

ved så også at mandens verden ville hun blot være endnu en arbejdskammerat på lige fod med de mandelige så for ham ville der intet være i det andet end at have mødt en han kunne snakke med og så ville det være rart at følges ad osv...

Anmeld

5. juli 2011

.....

Det lyder ret normalt, hvis de snakker godt sammen på arbejdet

Anmeld

5. juli 2011

MetteS81

Synes også det lyder ok, men hvis du bliver utryg ved det, så sig det til din kæreste. Du kan jo ikke gøre for at du føler det sådan og han vil sikkert godt kunne forstå det, eller sætte sig ind i det hvis situationen var omvendt  Det er vel "bare" lidt jalousi over at de to ses som venner/arbejdskolleger udenom dig, og handler ikke om at anklage ham for utroskab eller lign....Og så er det også bare rarere at få det sagt højt...

Anmeld

5. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

For mig lyder det meget normalt.

Altså om det er din veninde, eller bare en kvindelig kollega er vel et fedt?

Hvis de aftaler at mødes for at følges spise frokost eller andet, kan jeg intet problem se i det??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. juli 2011

MetteS81

Det betyder forresten ik at de skal holde op med at ses på den måde, men så kan han da sige til dig at det ik er noget du skal tænke på

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er det normalt?

Min veninde har fået job samme sted som min kæreste, og de skriver nu sammen og aftaler at mødes på arbejdet uden jeg ved det.

Synes bare det er lidt underligt, da de aldrig har haft med hinanden at gøre uden jeg var til stede.

Hvad synes i om det?

Altså..jeg ville overhovedet ikke bekymre mig, for jeg har andet at bruge min energi på end jalousi.

Desuden skal du jo ikke blandes ind i at de diskuterer job, vel?

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juli 2011

TTM

Anonym skriver:

Er det normalt?

Hvad synes i om det?

Ja jeg ville mene det er normalt..

Og som andre skriver ; Sig til ham hvordan du føler?

Men hey, jeg ville da være GLAD for og vide de snakkede arbejde sammen, og ikke hver gang hun kom over til jer, så sad de ellers og snakkede job  h e l e  t i d e n......

Men kommunikation er nøglen her

Anmeld

5. juli 2011

DLM

ville ikke have noget imod hvis min kæreste snakkede med mine veninder. og de arbejder jo samme sted, så det vil jeg sige er meget normalt

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

Er det normalt?

Hvad synes i om det?

At de ses som kollega/venner er jo fint nok. Men at det foregår "bagom dig" syntes jeg er en mærkelig drejning. Jeg tror ikke selv jeg ville være helt ok med det ihvertfald. Fint nok at de svinger på jobbet, eller ses når man er sammen, eller VED at de skal mødes. Men at de nu er "primær kontakt" uden dig som mellemleddet længere, syntes jeg er lidt besynderligt, da du jo (som udgangspunkt) er forbindelsen mellem dem...indtil de blev kollegaer ihvertfald.

Men min mand ser da heller ikke sine kollegaer udenfor arbejdstid, uden jeg ved om det! Jeg syntes både at det er ok, og samtidig ikke ....Ikke hvis det virker hemmeligt-agtigt?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.