Tøj krise... suk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2008

malou

VRÆÆÆÆLLLL.... jeg var ude og skulle købe et par bukser idag... syntes jeg trængte til noget nyt efter min fødsel for 4 uger siden. Er blevet så træt af at det eneste jeg stadig kan passe, er det tøj jeg gik i de sidste 3 md inden jeg fødte men ak... hvad nytter det at jeg "allerede" har tabt 15 kg når tøjet så stadig bare sidder som på en FED JULE GÅS!!! Ved godt man ikke bare sådan ud i det blå får sin "før gravid krop" tilbage i løbet af nul komma fem... men øv bøv hvor var det alligevel deprimerende at stå der med fedt tøj som jeg simpelthen bare ikke så særlig lækker ud i...- trænger sgu til at føle mig lidt sexet og smart igen... kender I det?? Pyha... nå men efter at have prøvet 20 par bukser... efter sved på panden... suk. Kom der alligevel et par bukser ned i en pose... men det var bestemt ikke den dejlige shopedag jeg havde håbet det ville blive.... smiler.

knus fra Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

jolu

hm hm hm......tja...min søn er nu 1 år....(i onsdags) og jeg ligner så endnu en fed julegås.... det kæver sku sin styrke og og sit overskud at komme op på hesten igen......Det skal nok komme, nyd du nu dit lille vidunder......så kommer det stille og roligt. Jeg synes nu du ser godt ud på din avatar

Anmeld

13. december 2008

Miss BananaHammock

Nu har jeg godt nok ikke været igennem din situation, men op med humøret. Det skal nok komme.
Husk på at spejlene i butikker også er alt for afslørende. Det er meget få kvinder der føler sig godt tilpas i et prøverum hvor lyset får en til at se enormt bleg ud, håret står til alle sider fordi det er blevet super statisk af frost og uldfrakker og spejlet viser alt. Også det mindre pæne. Der med sagt, du ser meget bedre ud end du selv tror

Anmeld

14. december 2008

Miamaja

malou skriver:

VRÆÆÆÆLLLL.... jeg var ude og skulle købe et par bukser idag... syntes jeg trængte til noget nyt efter min fødsel for 4 uger siden. Er blevet så træt af at det eneste jeg stadig kan passe, er det tøj jeg gik i de sidste 3 md inden jeg fødte men ak... hvad nytter det at jeg "allerede" har tabt 15 kg når tøjet så stadig bare sidder som på en FED JULE GÅS!!! Ved godt man ikke bare sådan ud i det blå får sin "før gravid krop" tilbage i løbet af nul komma fem... men øv bøv hvor var det alligevel deprimerende at stå der med fedt tøj som jeg simpelthen bare ikke så særlig lækker ud i...- trænger sgu til at føle mig lidt sexet og smart igen... kender I det?? Pyha... nå men efter at have prøvet 20 par bukser... efter sved på panden... suk. Kom der alligevel et par bukser ned i en pose... men det var bestemt ikke den dejlige shopedag jeg havde håbet det ville blive.... smiler.

knus fra Malou

Anmeld

14. december 2008

mette moren

malou skriver:

knus fra Malou

kan godt se det er træls og syntes da du ser godt ud på dit billede med bebsen jeg er nu 29+0 og der er bare ikk nogle som kan se jeg er gravid det er lidt surt når man gerne vil vise maven lidt frem.. men held og lykke til dig og tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.