Hvilket job skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket job skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.103 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

I en tid, hvor det ellers kan være svært at få arbejde, har jeg fået tilbudt to stillinger. Begge stillinger er 32 timer!

Stilling 1:
SFO - jeg vil blive tilknyttet en 0 klasse.

Stilling 2:
Fritidsklub - aldersgruppen er 10-14 år.

Jeg er i tvivl! Hvad ville du vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Nessie

Det kommer jo helt an på hvilken str. børn du har det bedst med

Anmeld

5. juli 2011

Brams

Anonym skriver:

I en tid, hvor det ellers kan være svært at få arbejde, har jeg fået tilbudt to stillinger. Begge stillinger er 32 timer!

Stilling 1:
SFO - jeg vil blive tilknyttet en 0 klasse.

Stilling 2:
Fritidsklub - aldersgruppen er 10-14 år.

Jeg er i tvivl! Hvad ville du vælge?

Det er vildt svært at svare på, når man ikke kender dig og ved hvordan du har det med de forskellige aldersgrupper af børn

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det kommer jo helt an på hvilken str. børn du har det bedst med

Har erfaring med børn med ADHD og autisme på 6-10 klassetrin og så har jeg en masse erfaring med vuggestue!

Jeg foretrækker ikke den ene aldersgruppe mere end den anden!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Det er vildt svært at svare på, når man ikke kender dig og ved hvordan du har det med de forskellige aldersgrupper af børn

Ja i know, men så vælg ud fra dig selv

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvis der er nogle, som har erfaringer med den ene eller den anden aldersgruppe, så del endelig ud af erfaringer

Anmeld

5. juli 2011

FogL

Jeg ville vælge fritidsklub, men det er også mest fordi at jeg synes der kan være mere at lave sådan et sted, og med børn i den alder. Men ja, det kommer an på hvilken alder du helst vil have med at gøre. SFO er jo typisk op til omkring 5.-6. klasse, og fritidsklub er opefter, indtil omkring 13-14 års alderen. Det er selvfølgelig forskelligt.

Anmeld

5. juli 2011

Brams

Anonym skriver:

Hvis der er nogle, som har erfaringer med den ene eller den anden aldersgruppe, så del endelig ud af erfaringer

Ud fra mig selv - så SFO (jeg stemmer lige også ovenfor )

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg ville vælge fritidsklub, men det er også mest fordi at jeg synes der kan være mere at lave sådan et sted, og med børn i den alder. Men ja, det kommer an på hvilken alder du helst vil have med at gøre. SFO er jo typisk op til omkring 5.-6. klasse, og fritidsklub er opefter, indtil omkring 13-14 års alderen. Det er selvfølgelig forskelligt.

Jeg tænker også lidt at fritidsklub ville være sjovere og mere interessant! Der vil være en masse pædagogisk arbejde, men ligeledes meget kommunikation fordi man arbejder med preteenagere

Anmeld

5. juli 2011

Fenja09

Jeg har stemt fritidsklub, men det er udfra hvilken aldersgruppe jeg selv ville arbejde med.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.