Hej! Har lige lidt, der skal ud...
I 10 år har kæresten og jeg været sammen - både gode og dårlige tider, mest gode nok
Men for 4 år siden, da det gik lidt dårligt mellem os, flyttede jeg i en periode for mig selv, og må indrømme, jeg havde det SÅ godt! jeg gik i skole og havde samtidig 3 jobs (deltid), havde røven fuld af penge, boede i en 3 vær. lejlighed (det var lige det, jeg kunne finde på daværende tidspunkt), festede hver weekend med alle vennerne, og vejede desuden kun 52 kg. (+- et par kg.) 
Nu er jeg mor til en datter, gravid, gift, bor i en 4 vær. lejlighed til ALT for mange penge, kun få venner tilbage, vejer 75 kg., har været i byen 3 gange på 3-4 år, har en fødselsdepression, påbegyndende socialfobi og selvom pengen er små, bruger jeg alt for mange. De fleste dage kan jeg ikke overskue hverdagen, og hjemmet trænger til en kærlig hånd, men orker ikke. Misforstå mig ikke. Jeg ELSKER min datter og ufødte barn, og inderst inde, vel også kæresten... Men!? Jeg savner bare den tid, hvor jeg bare var mig! Kunne gøre som jeg ville; ta´ i byen, feste, lave ingenting hvis jeg ville det...
Må indrømme at jeg, mens jeg var fra kæresten, havde en del affærer; bla. med min gamle ekskæreste, som jeg så senere fandt ud af, var gift og stoppede af den grund "legen"
Ellers fandt jeg tit sammen med nogen i byen; havde ikke altid sex med dem, men flirtede bare og kyssede, krammede og hyggede
Det savner jeg også! Virkelig! Uforpligtende, spændene og lidenskabelig sex! Jeg savner den der gnist!
Den er der ikke rigtig mere med kæresten
Han laver ingenting til daglig ( er på KH), og er meget dårlig til og hjælpe til herhjemme - ikke med vores datter, men med rengøring, tøjvask og lign. Har vel bare affundet mig med at det må jeg klare... Har vel bare affundet mig med min hverdag nu, men nogle dage, drømmer jeg mig bare væk sammen med ekskæreste. han er lige blevet far igen for 3. gang, og har det selv svært nogle gange i sit ægteskab.
Skriver nogle gange med ham, helt uskyldigt, pr. sms. Han spurgte en dag; "hvis jeg smider alt hvad jeg har i hænderne, blir´ skilt og flytter... Vil du så ha´ mig?" Har stadig ikke svaret ham - nogle dage er svaret ja, andre dage nej...
Tanker fra en Mor, som bare savner det gode gamle dage