Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ja det tror jeg på... Puuuh....
Ja det tror jeg på... Puuuh....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Sådan!
Sådan!
Ja.. Heller ikke lige min stærke side... Værst når jeg er gravid...
NNM skriver: håber da det var en engangs forstilling. men der er meget med dårlig mave lige for tiden pga det skiftene vejr
håber da det var en engangs forstilling. men der er meget med dårlig mave lige for tiden pga det skiftene vejr
Eeeiww... Håber bare det var den ene gang...
Mira0911 skriver: Eeeiww... Håber bare det var den ene gang...
Mira0911 skriver: Ja.. Heller ikke lige min stærke side... Værst når jeg er gravid...
Mira0911 skriver: Julie har fridag sammen med mig idag... Vi sover altid længe når hun er hjemme.... Dejligt... Hun står og kalder på mig i sin seng og siger "Mooar, mooar, moooar ADDER" Mmm... Tænkte bare det var en lille klat inden jeg vil tage hende op fra sengen... Næh nej... Sengen er smurt ind i afføring, tøjet og hende selv var smurt ind... Det var virkelig tyndt, aner ikke hvad hun har fået at spise i dagplejen igår... Så håber bare lige det var den ene gang det var så tyndt.... Sikke en lækker start på dagen... Mmm...
Julie har fridag sammen med mig idag... Vi sover altid længe når hun er hjemme.... Dejligt...
Hun står og kalder på mig i sin seng og siger "Mooar, mooar, moooar ADDER"
Mmm... Tænkte bare det var en lille klat inden jeg vil tage hende op fra sengen... Næh nej... Sengen er smurt ind i afføring, tøjet og hende selv var smurt ind...
Det var virkelig tyndt, aner ikke hvad hun har fået at spise i dagplejen igår...
Så håber bare lige det var den ene gang det var så tyndt....
Sikke en lækker start på dagen... Mmm...
Mums Men sådan er det at være forældre - det må man desværre ta´ med.
Isabeau skriver: Mums Men sådan er det at være forældre - det må man desværre ta´ med.
Uh ja... Tager det bestemt ikke som noget der er besværligt... Kun lige her mens jeg er gravid... hihi
trunte89 skriver: Ja, det kan jeg godt forstå! Det er bare noget med en dyb indånding og så i krig
Ja, det kan jeg godt forstå! Det er bare noget med en dyb indånding og så i krig
Lige præcis...
NNM skriver: ja. Asta har haft dårlig mave de sidste par dage men gudskelov ikk sådan at det har været ud over det hele. det har været i bleen hele tiden
ja. Asta har haft dårlig mave de sidste par dage men gudskelov ikk sådan at det har været ud over det hele. det har været i bleen hele tiden
Du har været heldig....
Haha mums - her sidder jeg med min morgenmad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128