Tørring af figurer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Englebassen82

Hej Piger....

Jeg kan simpelthen ikke få mine figurer i fondant til at tørrer ??? Hvor kan jeg stille dem bedst, det er lidt akut da det skal bruges som pynt på en bryllupskage til lørdag......

Kom med bud piger, hvad gør i ???

Plejer ikke at være noget problem, men fugtigheden gør vidst her at det bare ikke tørrer....

HJÆLP HJÆLP !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

trunte24

Hejsa.

Jeg har godt nok aldrig selv haft problemet, så du må ikke hænge mig 100% op på det her. Men kan man måske "bage" dem i ovnen ved 30 grader i nogle timer?? Men jeg ved det ikke, måske smelter de?! Ej, det brude de ikke ved 30 grader, burde de?!

mvh Line

Anmeld

5. juli 2011

Den lykkelige

Har jeg godt nok aldrig prøvet..  Ved ikkehvad du så skal gøre.. mine plejer bare tørre uden problemer..

Anmeld

5. juli 2011

Dot D

trunte24 skriver:

Hejsa.

Jeg har godt nok aldrig selv haft problemet, så du må ikke hænge mig 100% op på det her. Men kan man måske "bage" dem i ovnen ved 30 grader i nogle timer?? Men jeg ved det ikke, måske smelter de?! Ej, det brude de ikke ved 30 grader, burde de?!

mvh Line

Det må du ALDRIG gøre..... !!!!!!!!

Anmeld

5. juli 2011

Englebassen82

Dot D skriver:

Det må du ALDRIG gøre..... !!!!!!!!

Nej det er jo sukker så der vil det helt sikkert smelte...

Jeg har lavet ganske alm blomster min de smelter simpelthen sammen, inden de når at tørre... Er sgu lidt lost....

Anmeld

5. juli 2011

Susan1978

hvor har du dem stående ? i køleskabet ?

Anmeld

5. juli 2011

Englebassen82

Susan1978 skriver:

hvor har du dem stående ? i køleskabet ?

Nej På køkkenbordet... med en lille smule over sig...

Anmeld

5. juli 2011

AndreasMor84

Opbevar dit pynt i en kasse med lufthuller.. men jeg må sige, at i det her lumre vejr, har det svært ved at tørre helt op - i hvert fald min erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.