38 i hele dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

MorTilMalene

Ja som der stå i overskriften så har lille pigen 38 i feber og har haft det hele dagen... hun vil ikk rigtig spise eller drikke... hun prutter hele tiden men har hverken hård eller tynd mave... og så hoster hun lidt. Skal jeg ringe til vægten eller skal jeg bar lade hende sove... det skal li siges at Hun været vågen ca 3 timer i dag ellers har hun bare sovet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

signe.

MorTilMalene skriver:

Ja som der stå i overskriften så har lille pigen 38 i feber og har haft det hele dagen... hun vil ikk rigtig spise eller drikke... hun prutter hele tiden men har hverken hård eller tynd mave... og så hoster hun lidt. Skal jeg ringe til vægten eller skal jeg bar lade hende sove... det skal li siges at Hun været vågen ca 3 timer i dag ellers har hun bare sovet...

jeg plejer at få at vide hvis de har feber og IKKE vil tage væske, skal man ringe til lægen...

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

De render let ind i noget de små pus.

Men prøv at friste hende med lidt kold kamillete med en teske sukker i og se om ikke det alligevel vil glide ned.

Og hvis hun stadig er skidtmas i morgen, så ring til lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

MorTilMalene

SussieThyssen skriver:

De render let ind i noget de små pus.

Men prøv at friste hende med lidt kold kamillete med en teske sukker i og se om ikke det alligevel vil glide ned.

Og hvis hun stadig er skidtmas i morgen, så ring til lægen.

Kærligst
Sussie

Skal jeg så vække hende for at se om hun vil have det eller skal jeg vente til hun selv vågner...

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

Skal jeg så vække hende for at se om hun vil have det eller skal jeg vente til hun selv vågner...

Nej..man skal ikke vække et sovende barn.

Med mindre hun har sovet meget længe, naturligvis.

Anmeld

4. juli 2011

MorTilMalene

SussieThyssen skriver:

Nej..man skal ikke vække et sovende barn.

Med mindre hun har sovet meget længe, naturligvis.

Hun har sovet hele dagen og hun blev lagt i seng kl 20 så men kan godt sige hun har sovet meget længe..

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

Hun har sovet hele dagen og hun blev lagt i seng kl 20 så men kan godt sige hun har sovet meget længe..

Hvor gammel er det hun er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.