Single på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Chillien

Ja så blev jeg single... Men tænker så.. Jeg har jo ingen børn.. Og skal åbenbart ikke have børn i den nærmeste fremtid alligevel... Må man så gerne stadig hænge ud herinde?

Kan rigtig godt lide tonen (for det meste), man bliver svaret pænt, og kommer man med sin mening, selvom folk ikke er enige, så bliver man ikke hakket på eller noget...

Vil nok bruge lidt mindre tid her, og snakker ikke med nogen decideret herinde..

Men er man stadig velkommen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

mariamiss6

Selvfølgelig er man stadig velkommen, vi har da i forvejen op til flere, som er her mens de venter på en mand til at lave de der børn, eller som bare er bedster her inde, i stedet for mødre

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

mariamiss6 skriver:

Selvfølgelig er man stadig velkommen, vi har da i forvejen op til flere, som er her mens de venter på en mand til at lave de der børn, eller som bare er bedster her inde, i stedet for mødre

Det har jeg slet ikk opdaget  Typisk mig

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Ingen alarm herfra  Du skal da være hjerteligt velkommen

Mette 29+3

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

Mettefpigen skriver:

Ingen alarm herfra  Du skal da være hjerteligt velkommen

Mette 29+3

Fantastisk... Tak!

Anmeld

4. juli 2011

Mi

Altid velkommen

Anmeld

4. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Selvfølgelig må du det  Dem fra kageklubben er jo heller ikke nødvendigvis gravide eller mødre. 

Mvh

Rosa - moderator

Anmeld

5. juli 2011

Lone Jakobsen

synes da klart også du stadig er velkommen siden hedder baby, men jeg har ikke planer om at få flere af dem aligevel kan jeg bruge timer herinde.

Anmeld

5. juli 2011

lukasmor

Selvfølgelig er der plads til dig også. Alt andet ville da være ren børnehave

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja endelig da. Bliv hængende!  Kan jo være mr perfect dukker op ud af det blå, og så..  Man ved aldrig hvad livet byder en, vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.