Så blev vi endelig aflyst..smøger, rødvin...sommerferie!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

baby84

lige en update..Vi var til 4. scanning idag og blev aflyst igen fordi jeg åbenbart ikke reagerer på østradiol eller plastre..havde lige håbet at vi skulle have æg op fredag da sidste scanning gav et bittet håb..men nej..min slimhinde var kun 4,7 og var altså blevet mindre. Det har ikke set godt ud på noget tidsunkt, men altid lidt skuffende når svaret så kommer. Nå men det er okay for nu skal der holdes pause fra det her hø. Jeg sad i haven i dag med et glas rosevin og en smøg med GOD samvittighed. Det har jeg bare længdes efter og tror det gør godt

God sommer piger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Putomanen

Øv, jeg er ked af at høre, at forsøget blev aflyst! Selvom du måske har set det komme, så gør det alligevel ondt

Men skønt at du kan nyde et glas vin og en smøg, det er sjældent at vi kan kaste os ud i sådanne goder  Nyd det i fulde drag, imens du kan

Anmeld

4. juli 2011

nielsen80

Ked af det ikke blev til noget for jer alligevel. HVordan bliver det så, skal I så prøve jeres fryseæg først efter sommerferien, eller får i lov til at starte et nyt frisk forsøg?

Håber du kan nyde sommeren med et velfortjent glas vin og smøg. Rigtig god ferie til dig også. Vi tager jo til England imorgen, så her står den på pubbesøg med store fadøl

Anmeld

4. juli 2011

Babylil

Øv hvor er det trist, at det bliver aflyst Håber det går bedre næste gang  

Men godt at du kan nyde de positive ting og slappe af inden I går i gang igen, man må nyde det, mens man kan. Drik gerne et glas vin for mig He he

Anmeld

4. juli 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

lige en update..Vi var til 4. scanning idag og blev aflyst igen fordi jeg åbenbart ikke reagerer på østradiol eller plastre..havde lige håbet at vi skulle have æg op fredag da sidste scanning gav et bittet håb..men nej..min slimhinde var kun 4,7 og var altså blevet mindre. Det har ikke set godt ud på noget tidsunkt, men altid lidt skuffende når svaret så kommer. Nå men det er okay for nu skal der holdes pause fra det her hø. Jeg sad i haven i dag med et glas rosevin og en smøg med GOD samvittighed. Det har jeg bare længdes efter og tror det gør godt

God sommer piger!!

Det er da godt nok noget hø!!

Ville ønske, at jeg kunne give dig en kæmpe krammer søde!!

Nyd friheden!! Det er rigtig dejligt, når man lige for slugt skuffelsen

Lisbeth

Anmeld

5. juli 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

God sommer piger!!

Øv, det er jeg ked af at høre!!!!!!!!!! God sommer trods alt og kæmpe

Anmeld

5. juli 2011

Miss BananaHammock

Ihh altså. Hvad skulle det nu også til for! Sender stort kram og misunder lidt smøgen ;0)

Anmeld

5. juli 2011

baby84

tak allesammen..ja det er lidt skod, men tror det er "sundt" med en pause efter et år med konstante behandlingstanker. Man bliver jo skør af det her.. Vender stærkt tilbage til august hvor det bare skal overstås med de skide fryseæg. Hvem ved måske man kommer til at elske dem på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.