Harems bukser til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Mette.

Jeg må lige vise jer min nyeste kreation. Haremsbukser som jeg selv har tegnet mønstret på, jeg er selv blevet ret tilfreds med resultatet, så ny skal jeg bare have syet nogle flere i noget lækkert stof. 

I får lige to billeder, et hvor Emilie har dem på, så er det nemmere at se hvordan de ser ud og et hvor de ligger på gulvet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

grøn · ært

Mette. skriver:

Jeg må lige vise jer min nyeste kreation. Haremsbukser som jeg selv har tegnet mønstret på, jeg er selv blevet ret tilfreds med resultatet, så ny skal jeg bare have syet nogle flere i noget lækkert stof. 

I får lige to billeder, et hvor Emilie har dem på, så er det nemmere at se hvordan de ser ud og et hvor de ligger på gulvet.

Hvor er de fixe og dejlige Godt tegnet og syet!
Stoffet er total syret at kigge på - herligt!

Anmeld

4. juli 2011

Mette.

Hyldeblomst skriver:

Hvor er de fixe og dejlige Godt tegnet og syet!
Stoffet er total syret at kigge på - herligt!

Haha, ja, jeg synes stoffet er lige vildt nok, så det blev også derfor jeg syede de første i dem, da det ikke gjorde så meget hvis de kiksede.

Og tak for roserne. 

Anmeld

4. juli 2011

Mi

Hvor er de flotte  Hvis du gerne vil sy i flere størrelser og mangler mønster, så har Homemade laved et godt mønster på haremsbukser. Og så koster deres mønstre kun 35 kr

Anmeld

4. juli 2011

Mette.

Mi skriver:

Hvor er de flotte  Hvis du gerne vil sy i flere størrelser og mangler mønster, så har Homemade laved et godt mønster på haremsbukser. Og så koster deres mønstre kun 35 kr

Tak for tippet.

Måske det skulles prøves, men indtil nu har jeg lavet tre størrelser, og det virker til at gå. og tak for roserne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.