Samtale og scanning på Skejby i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Så er det i morgen vi skal til samtale og scanning på Skejby med henblik på det videre forløb.. Og jeg glæder mig 

Da vi stoppede behandlingen efter vores ret dårlige fryseforsøg hang det mig ud af halsen og jeg var så træt (både fysisk og psykisk).. Men efter en pause med en tur til Færøerne, pleje af parforholdet og rødvin i passende mængder er jeg bare SÅ klar til at komme igang igen.. Jeg glæder mig til igen at blive ruger og til at kæmpe videre for det vi begge ønsker os så inderligt.. Og jeg er total optimistisk og sikker på, at det nu endelige er blevet vores tur

Nu skal Skejby bare lige overtales til at køre den lange behandling igen og til evt. at blastocystdyrke vores æg

Jeg håber, at i alle har det rigtig godt

Lisbeth

hej søde

tak for i går. Det var bare så hyggeligt og dejligt at møde dig.

Åh jeg glæder mig til at høre, hvad de siger i morgen. Håber sådan de går med til 2 stk blastocyster. Det ville være så fedt.

Jeg blev aflyst idag, da plastrene heller ikke duede og åbenbart gjode slimhinden mindre..hehe synes sgu det er fryse basserne der er "håbløse"!! nå men den står på smøgtrøst ala jer herhjemme idag

Jeg har klagen til at ligge på arbejdscomputeren, men skal nok lige få den med hjem. Jeg ved heller ikke om det virker men vi bør da give det et forsøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Så er det i morgen vi skal til samtale og scanning på Skejby med henblik på det videre forløb.. Og jeg glæder mig 

Da vi stoppede behandlingen efter vores ret dårlige fryseforsøg hang det mig ud af halsen og jeg var så træt (både fysisk og psykisk).. Men efter en pause med en tur til Færøerne, pleje af parforholdet og rødvin i passende mængder er jeg bare SÅ klar til at komme igang igen.. Jeg glæder mig til igen at blive ruger og til at kæmpe videre for det vi begge ønsker os så inderligt.. Og jeg er total optimistisk og sikker på, at det nu endelige er blevet vores tur

Nu skal Skejby bare lige overtales til at køre den lange behandling igen og til evt. at blastocystdyrke vores æg

Jeg håber, at i alle har det rigtig godt

Lisbeth

hej søde

Åh jeg glæder mig til at høre, hvad de siger i morgen. Håber sådan de går med til 2 stk blastocyster. Det ville være så fedt.

Jeg blev aflyst idag, da plastrene heller ikke duede og åbenbart gjode slimhinden mindre..hehe synes sgu det er fryse basserne der er "håbløse"!! nå men den står på smøgtrøst ala jer herhjemme idag

Jeg har klagen til at ligge på arbejdscomputeren, men skal nok lige få den med hjem. Jeg ved heller ikke om det virker men vi bør da give det et forsøg.

Anmeld

4. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvor er det dejligt at se at du igen er klar og har fundet glæden igen... Kæmpe krammer  og masser af  for at det snart er jeres tur!!!!!!!!!!!!

Tak for de krydsede fingre søde Vil så gerne gøre dig kunsten efter

Anmeld

4. juli 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

hej søde

For f.... da!! Det er da utroligt med de fryseæg Hvad skal der ske nu så? Jeg  for, at i kan få lov at starte med en friskt forsøg næste gang...

Det lyder som en god idé med en trøstesmøg - ryg en for mig.. Der går forhåbentlig mange måneder, inden jeg igen kan tage mig sådan en

Super med klagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.