Kan man skifte klinik???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Wish upon a star

Som overskriften lyder, så er mit spørgsmål om man kan skifte fra Skejby til Brædstrup. Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af det motervejssystem som er i Århus, og tænker derfor om det ikke ville være meget nemmere at finde til brædstrup. Jeg har førhen kørt forbi på vej til Horsens , så der kan jeg godt finde den direkte vej

ELLER er der nogen der kender den direkte vej til Skejby fra Silkeborg og nemt kan forklare hvad der skal stå på afkørselsskiltene de steder man skal dreje af. Og ja jeg har prøvet krak, men der går koks i skiltene, for det er sku svært når der ikke står præcis det samme som hvad krak skriver der skal stå.

Jeg er selv ligeglad med hvilken klinik det er. Jeg har været ude på klinikken i Skejby og de er rigtig søde og jeg har også hørt meget godt om klinikken i Brædstrup, Så det eneste jeg tænker på, er hvad der er nemmest for os, og især mig, for jeg skal selv køre derud når jeg skal til scanninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Wish upon a star

Er der slet ikke nogen der ved noget om det...?

Anyone...

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Wish upon a star skriver:

Er der slet ikke nogen der ved noget om det...?

Anyone...

En GPS?

Prøv at ringe til Brædstrup, de må da vide det.

Jeg kan kun anbefale dem, de har været supersøde alle sammen, både læger og sygeplejersker

Anmeld

4. juli 2011

baby84

Som overskriften lyder, så er mit spørgsmål om man kan skifte fra Skejby til Brædstrup. Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af det motervejssystem som er i Århus, og tænker derfor om det ikke ville være meget nemmere at finde til brædstrup. Jeg har førhen kørt forbi på vej til Horsens , så der kan jeg godt finde den direkte vej

ELLER er der nogen der kender den direkte vej til Skejby fra Silkeborg og nemt kan forklare hvad der skal stå på afkørselsskiltene de steder man skal dreje af. Og ja jeg har prøvet krak, men der går koks i skiltene, for det er sku svært når der ikke står præcis det samme som hvad krak skriver der skal stå.

Jeg er selv ligeglad med hvilken klinik det er. Jeg har været ude på klinikken i Skejby og de er rigtig søde og jeg har også hørt meget godt om klinikken i Brædstrup, Så det eneste jeg tænker på, er hvad der er nemmest for os, og især mig, for jeg skal selv køre derud når jeg skal til scanninger

man kan sagtens skifte. Der er frit sygehusvalg, men du får ikke transport godgørelse til den evt. ekstra afstand

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Du kan altid skifte klinik... Du skal bare påregne ventetid da du skal henvises på ny og den nuværende klinik skal sende jeres journal videre...

Med det hele...

Anmeld

5. juli 2011

Wish upon a star

Ventetid... Nå så må vi hellere blive i Skejby, for det er jo meningen at vi skal starte op igen til august, og vi har bestemt ikke lyst til at skal vente.

Tusind tak for svar

Anmeld

5. juli 2011

os2

Hej - vi har lige skiftet fra OUH til Brædstrup  - der var ingen ventetid - så held og lykke.

Anmeld

5. juli 2011

modesty

Ventetid... Nå så må vi hellere blive i Skejby, for det er jo meningen at vi skal starte op igen til august, og vi har bestemt ikke lyst til at skal vente.

Tusind tak for svar

Køb en GPS ;-)

Og pøj pøj med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.