Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal lave bordpynt til min lille piges barnedåb her de næste dage sammen med min mor... det er godt nok ikke bordkort, men jeg vil da gerne sende et billede af dem til dig, hvis du smider en pb med et nummer - det kunne jo være de kunne bruges til bordkort ellers kan du jo købe sådan en udstandser til at lave barnevogne med, som man kunne klistre på bordkort, sammen med fx sommerfugle???
natur sten.. saml dem selv eller køb dem. en god tusch til a skrive med .. og sådan .. og så nogle sten i bordpynten også .. det er specielt og anderledes og flot
Ja mangler ideer til bordkort, så kom frisk!??! Tænkte på navnesutter med gæsternes navne, men fy det bliver jo 300 kr Så er der andre ideer, uden det behøver være et stykke pap og uden det tager en krig at lave...???
Hvad med noget så klassisk som en blomst med bånd om, hvorpå du skriver navn. Båndet kan alternativt også bruges rundt om en serviet som er snoet Det er da fint og billigt.
Uh, vil lige tilføje, at du evt. kan trækker nogle perler på ståltråd som du snor rundt til servietholder, og så også pynter med navnebånd om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128