hvornår kravlede og stod jeres børn op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

dollygirl

Hej piger min dejlige søn kravlede som 6mdr og nu er han 8mdr og tager fat om alt for at stå op . Er det for tidligt? Lægen havde altid sagt at han er hurtig i sin udvikling .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

SussieThyssen

lillepuller skriver:

Hej piger min dejlige søn kravlede som 6mdr og nu er han 8mdr og tager fat om alt for at stå op . Er det for tidligt? Lægen havde altid sagt at han er hurtig i sin udvikling .

Nogle er jo hurtige...og man skal jo ikke stoppe dem, når de motorisk selv kan/vil...men man skal være klar over, at jo tidligere de rejser sig og går, jo større chancer er der for at de kommer galt afsted, fordi hjernen ikke følger med, og de derfor ikke kan forudtænke konsekvenser....så man skal have ti øjne på hver hånd.

Jeg havde engang en nabo, hvis knægt drønede rundt da han var 6 måneder..og kom hele tiden galt afsted..så man må passe godt på dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

henh01

min søn er  netop begyndt at kravle han er 7½ mdr - han er også lige begyndt at ville rejse sig op, men kommer dog kun op på knæene.. Han vejer også 12 kg så der er en del af skulel bære.

Anmeld

4. juli 2011

Clisolka

Isabella på 8 mrd. hverken kravler eller står op ad ting endnu - vi tager det i hendes tempo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.