Håber på jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Som overskriften siger håber jeg meget på der er nogle som muligvis kan hjælpe mig lidt.

Sagen er den at min kæreste og jeg har forsøgt siden dec 2009, at blive gravide, dette lykkedes dog i april 2010 men endte desværre i en spontan abort uge 6. Det er siden ikke lykkedes os at blive gravide og kæresten har nu fået undersøgt sin sæd og dette var desværre ikke godt!

Vi er nu henvist til en lokal gynækolog, så mit spørgsmål er hvor lang tid gik der fra i blev henvist til i kom i behandling hos gynækologen og hvad startede i med, gik i direkte til at blive insimineret eller hvordan foregik det hele??

Hilsen den anonyme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej allesammen

Som overskriften siger håber jeg meget på der er nogle som muligvis kan hjælpe mig lidt.

Sagen er den at min kæreste og jeg har forsøgt siden dec 2009, at blive gravide, dette lykkedes dog i april 2010 men endte desværre i en spontan abort uge 6. Det er siden ikke lykkedes os at blive gravide og kæresten har nu fået undersøgt sin sæd og dette var desværre ikke godt!

Vi er nu henvist til en lokal gynækolog, så mit spørgsmål er hvor lang tid gik der fra i blev henvist til i kom i behandling hos gynækologen og hvad startede i med, gik i direkte til at blive insimineret eller hvordan foregik det hele??

Hilsen den anonyme

Jeg kan berolige dig... Der er ikke lang ventetid lige nu... Du vil modtage et brev at de har modtaget din henvisning og at du skal ringe og få en tid...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svar. Snakker man til første samtale om forløb o.s.v?

Anmeld

4. juli 2011

os2

Jeg var ved gynækolog i marts 2010 og havde den første samtale på en fertilitetsklinik i september 2010. Vi startede i behandling i januar 2011. Men det var da de havde travlt og alle ville behandles inden lovforslaget om egenbetaling trådte i  kraft pr januar 2011.

Så mon ikke det går lidt hurtigere nu i 2011..

Hvis sædkvaliteten er meget dårlig går man direkte til reagensglasbefrugtning - og springer inseminationen over....

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Uh håber ikke vi skal vente så længe! Må jeg spørge hvorfor i har været/er i behandling?

Anmeld

4. juli 2011

os2

vi er i behandling pga min kærestes nedsatte sædkvalitet...

Der er pt ikke ventetid på fertilitetsklinikkerne, så håber det bedste for jer. Hvor i landet skal I hen på klinik ?

Anmeld

4. juli 2011

Babylil

Anonym skriver:

Hej allesammen

Hilsen den anonyme

Jeg ringede til en privat fertilitetsklinik, som gav mig en tid til konsultation et par dage efter. De startede udredning med det samme for at finde ud af, hvilken behandling vi skulle have.

Vi kom i gang med behandlingen ca. 14 dage efter, så det gik hurtigt fra vi ringede til vi gik i gang

Vi går i fertilitetsbehandling, fordi min mand er blevet steriliseret for nogle år siden, men blev refertiliseret, hvilket ikke virkede. Så var den eneste vej til et barn ICSI & TESA.

Så der er ingen ventetid, men det er end dyr fornøjelse i de private klinikker. 

Sørg for at være medlem af Gruppe 2 i Sygeforsikring Danmark - så får du refunderet alle udgifter til medicin 100 %

Anmeld

4. juli 2011

modesty

Da vi startede på Riget i April 2010 var der 3 måneders ventetid.

Anmeld

5. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Snakker man til første samtale om forløb o.s.v?

Nej i skal udredes først... Blodprøver på forskellige stadier af din cyklus, ny sædtest, undersøgelse af passage forhold i dine æggestokke... Og muligvis flere undersøgelser, det er individuelt alt efter hvad de mener der er fat... På den måde sikrer de sig at i får de bedste chancer for at få et barn... Og held og lykke med det hele...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres hurtige svar piger. Nu må jeg vidst bare væbne mig med tålmådighed og håbe det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.