Anonym skriver:
Hej allesammen
Som overskriften siger håber jeg meget på der er nogle som muligvis kan hjælpe mig lidt.
Sagen er den at min kæreste og jeg har forsøgt siden dec 2009, at blive gravide, dette lykkedes dog i april 2010 men endte desværre i en spontan abort uge 6. Det er siden ikke lykkedes os at blive gravide og kæresten har nu fået undersøgt sin sæd og dette var desværre ikke godt!
Vi er nu henvist til en lokal gynækolog, så mit spørgsmål er hvor lang tid gik der fra i blev henvist til i kom i behandling hos gynækologen og hvad startede i med, gik i direkte til at blive insimineret eller hvordan foregik det hele??
Hilsen den anonyme
Jeg ringede til en privat fertilitetsklinik, som gav mig en tid til konsultation et par dage efter. De startede udredning med det samme for at finde ud af, hvilken behandling vi skulle have.
Vi kom i gang med behandlingen ca. 14 dage efter, så det gik hurtigt fra vi ringede til vi gik i gang 
Vi går i fertilitetsbehandling, fordi min mand er blevet steriliseret for nogle år siden, men blev refertiliseret, hvilket ikke virkede. Så var den eneste vej til et barn ICSI & TESA.
Så der er ingen ventetid, men det er end dyr fornøjelse i de private klinikker.
Sørg for at være medlem af Gruppe 2 i Sygeforsikring Danmark - så får du refunderet alle udgifter til medicin 100 % 

Anmeld