Gode idéer til 25 års fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Holm88

Hej tøser.

Håber på noget hjælp herinde fra, da jeg er lidt lost angående fødslesdagsgave til min kærester der fylder 25 år midt i august.

Han er desværre ikke hjemme på sin fødselsdag. Han tager afsted den 29 juli og kommer først hjem til november, så han skal have gaven i den her måned.

MEN MEN MEN , hvad?

Jeg har tænkt på mange ting, men har tænkt lidt på en rejse til når han kommer hjem?

Også måske et smykke han kan få når han er væk, altså noget han kan åbne på selve dagen.

Hvor mange penge bruger i på jeres kærestes/mænds fødselsdagsgaver?

Ög gode idéer til gaver modtages med hånd!

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Holm88

Ingen der vil hjælpe

Anmeld

5. juli 2011

MinNoah

Giv ham en oplevelse... Et wellness ophold, en tur ud og se noget stand up, + ud at spise først... en tur i en klatrehal... et eller andet han vil synes er sjovt

Anmeld

5. juli 2011

2babygirls

Ann88 skriver:

Hej tøser.

Håber på noget hjælp herinde fra, da jeg er lidt lost angående fødslesdagsgave til min kærester der fylder 25 år midt i august.

Han er desværre ikke hjemme på sin fødselsdag. Han tager afsted den 29 juli og kommer først hjem til november, så han skal have gaven i den her måned.

MEN MEN MEN , hvad?

Jeg har tænkt på mange ting, men har tænkt lidt på en rejse til når han kommer hjem?

Også måske et smykke han kan få når han er væk, altså noget han kan åbne på selve dagen.

Hvor mange penge bruger i på jeres kærestes/mænds fødselsdagsgaver?

Ög gode idéer til gaver modtages med hånd!

Tak!

Jeg gav min mand et armbånd med plade på hvor jeg fik ingraveret hans initialer på ydersiden, til hans 25års fødselsdag,.
senere fik jeg så indgraveret vores dato på indersiden

Anmeld

7. juli 2011

tweety2060

syntes ovenstående er gode forslag hvad med en collage med billeder af ting, steder I har oplevet sammen? Eller billede af dig? Måske lidt et af de lidt frækkere?
Måske et 'gavekort' til forlystelse, enten for jer begge el drengetur? Jeg har arrangeret paint ball tur for manden. Aftalte m venner de selv betalte for dem selv men jeg gav mandens billet og drikkelsen. . .
Pøj pøj med gavejagten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.