kranio sacral terapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2008

ditte0512

Er der nogen der har erfaring positiv eller negativ med kranio sacral terapi mod kolik?
Vores lille datter har desværre noget kolik og nu overvejer vi at prøve denne form for behandling da vi er blevet det anbefalet, men tænkte så lige om der er nogle her der har nogle erfaringer de vil dele.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Fam. Madsen

min søn havde 3mdr.s kolik og jeg har aldrig hørt om kranio sacrl terapi.. vi blev andbefalet og tage til zone terpi med ham og det hjælp efter 4 besøg hos zone terpien var der ikke noget med kolikken.... så det vil jeg anbefale..

held og lykke med den lille pige ved hvor hårdt den kan være når man ikke kan tryste sit lille barn

Sandra

Anmeld

12. december 2008

Heidi.

Hej''

Jeg har erfaring med mig selv, og kan KLART anbefale det.. Det er enomrt effektivt... og fuldstændigt smertefrit...

Anmeld

12. december 2008

ditte0512

Heidi-Godsk skriver:

Hej''

Jeg har erfaring med mig selv, og kan KLART anbefale det.. Det er enomrt effektivt... og fuldstændigt smertefrit...

må jeg spørge hvad du blev behandlet for?

Anmeld

12. december 2008

ditte0512

Familien Madsen skriver:

min søn havde 3mdr.s kolik og jeg har aldrig hørt om kranio sacrl terapi.. vi blev andbefalet og tage til zone terpi med ham og det hjælp efter 4 besøg hos zone terpien var der ikke noget med kolikken.... så det vil jeg anbefale..

held og lykke med den lille pige ved hvor hårdt den kan være når man ikke kan tryste sit lille barn

Sandra

Ja det har jeg godt nok også hørt skulle være godt men kender ikke selv nogen der har prøvet det, men hvis det ene ikke virker kan vi selvfølgelig altid prøve det andet.

Anmeld

12. december 2008

Heidi.

Jeg har haft mange problemer med Min ryg, nakke, og fordøjelse,,, Jeg går stadig til det når der lige kommer lidt spændinger i ryggen igen.

Anmeld

14. december 2008

Ioanna

Min nabo gik til det, pga generel uro med hendes lille pige. De var afsted 4 gange og så var hun den nemmeste, rolige bebs I kan forestille jer..
Jeg går selv pga bl og det virker helt fænomenalt! Har været afsted med min Sebastian på to, pga ørene, ved ikke om det virker, for vi har kun været der en gang og han er temmelig "læge-og-andre-fagpersoner-der skal pille-kigge-og-undersøge-forskrækket"!!

Men: afsted med jer! Det kan kun gå for langsomt!

Pøj pøj, Cristina 27+2

Anmeld

15. december 2008

ditte0512

Ioanna skriver:

Min nabo gik til det, pga generel uro med hendes lille pige. De var afsted 4 gange og så var hun den nemmeste, rolige bebs I kan forestille jer..
Jeg går selv pga bl og det virker helt fænomenalt! Har været afsted med min Sebastian på to, pga ørene, ved ikke om det virker, for vi har kun været der en gang og han er temmelig "læge-og-andre-fagpersoner-der skal pille-kigge-og-undersøge-forskrækket"!!

Men: afsted med jer! Det kan kun gå for langsomt!

Pøj pøj, Cristina 27+2

Vi har en tid om 1½ time så håber vi det hjælper for det er så synd for hende når hun har så ondt i maven.

Anmeld

15. december 2008

jolu

Desvære ingen erfaring herfra..... men håber da I finder en løsning.

Anmeld

22. december 2008

losiafj

Håber det gik godt med behandlingen. Vi har været afsted 3 gange med vores søn på 3 mdr. Han var meget urolig( men var også i gang med penicillinkur nr. 2 pga RS virus) Det vidste sig at han havde hold i nakken og hans rygsølje er meget stiv. Men drengen har fået energi til at smile så klarer vi nok hans astma, som er en eftervirkning efter virussen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.