Skal jeg bare nyde det eller være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

2721

Hej Igen

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andres børn har reageret på samme måde efter de har været syge.

Min søn har været syg i halvanden uge af formentlig en virus som gave ham et rødt udslæt over hele kroppen(han blev testet for mæslinger men vi har ikke fået svaret endnu) i fredags sagde lægen han havde fået en virus halsbetændelse også.
Nå men lørdag var udslættet næsten væk. Søn var der ingen spor af det. Men han var syg sov han max mellem 5-7 timer i døgnet. Han var dog meget slaten og halv sovenede meget af tid. Men sov ikke.
Men siden lørdag eftermiddag har han sovet meget mere end han plejer. Han har ALDRIG haft et godt sove hjerte, men nu sover han længere om morgnen
Længere til hver lur(han sover formiddag og eftermiddag) men han virker nærmest træt hele tiden og er pylret og ulykkelig, det meste af hans vågne tid.
Han har altid været meget sart og pylret, men det her er godt nok hårdt.
Er han "bare" ved at indhente den tabte søvn? Og er pylret fordi han stadig er lidt små syg?
Han har ikke feber og han er 1 år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

<3

Jeg ville gå til lægen igen. Det kunne være den virale halsbetændelse er blevet til en bakteriel. Han har det tydeligvis ikke godt. Det er ikke alle børn der får høj feber ved bakterielle infektioner. Min søn gør fx. ikke.

Det kan også være du skal give ham lidt mere væske med kraft i, så han får noget energi. Saftevand, juice, smoothies, koldskål osv. Alt med gods i.

Og god bedring!

Anmeld

4. juli 2011

2721

mrs X skriver:

Jeg ville gå til lægen igen. Det kunne være den virale halsbetændelse er blevet til en bakteriel. Han har det tydeligvis ikke godt. Det er ikke alle børn der får høj feber ved bakterielle infektioner. Min søn gør fx. ikke.

Det kan også være du skal give ham lidt mere væske med kraft i, så han får noget energi. Saftevand, juice, smoothies, koldskål osv. Alt med gods i.

Og god bedring!

Tak, det vil jeg gøre. Han drikker nemlig enorme mængder af vand.

Anmeld

4. juli 2011

<3

Puslingen skriver:

Tak, det vil jeg gøre. Han drikker nemlig enorme mængder af vand.

Det kan bestemt være det. Så ville jeg starte med at give ham noget frugtsukker og hjælpe ham med mere energi der inden jeg ville ringe til lægen

Anmeld

4. juli 2011

2721

mrs X skriver:

Det kan bestemt være det. Så ville jeg starte med at give ham noget frugtsukker og hjælpe ham med mere energi der inden jeg ville ringe til lægen

Tak Kirsten

Anmeld

4. juli 2011

<3

Puslingen skriver:

Tak Kirsten

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

Det kan sagten være fordi han trænger til søvn efter at have været syg. Nicklas har også nogle dage i sidste uge sovet noget længere end normalt men der hvade også været nogle dage hvor han kom senere i seng.

Men ring da lige til jeres læge og få ham tjekket en ekstra gang, hvis han nu stadig skulle være syg også fordi han stadig er pylret.

God bedring med ham

Anmeld

4. juli 2011

2721

Sanne og Nicklas skriver:

Det kan sagten være fordi han trænger til søvn efter at have været syg. Nicklas har også nogle dage i sidste uge sovet noget længere end normalt men der hvade også været nogle dage hvor han kom senere i seng.

Men ring da lige til jeres læge og få ham tjekket en ekstra gang, hvis han nu stadig skulle være syg også fordi han stadig er pylret.

God bedring med ham

TAk

Anmeld

4. juli 2011

2721

mrs X skriver:

Hvad gør jeg når han ikke vil drikke hverken juice, saftevand, koldskål, smoothie, sodavandis. Han nægter at drikke noget indtil han får vand og så bæller han alt vandet nærmest i et hug

Anmeld

4. juli 2011

Bare mig..

Puslingen skriver:

Hvad gør jeg når han ikke vil drikke hverken juice, saftevand, koldskål, smoothie, sodavandis. Han nægter at drikke noget indtil han får vand og så bæller han alt vandet nærmest i et hug

Har du prøvet med et sugerør? Det er sommetider det så bliver lidt sjovere når de skal suge det i sig? bare et forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.