Tøj piger og drenge 20 kr pr del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

mth1987

Nu skal der sælges ud af alt det tøj der blevet for småt, der er alt for meget tøj til at ku tage billeder af det hele. Så skriv og spørg for str og hvilken slags du søger så finder jeg det frem. Jeg har fra str 56-104 dog ikk så meget i de større str og kun pige tøj fra 74 og op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

SaNiNa

Bukser str 92-98 dreng men også gerne pige tøj da det jo er en lille pige der kommer til september gerne kjoler

Anmeld

4. juli 2011

mth1987

Sanne og Nicklas skriver:

Bukser str 92-98 dreng men også gerne pige tøj da det jo er en lille pige der kommer til september gerne kjoler

Som skrevet i annoncen har jeg kun pigetøj fra str 74 og op det drenge tøj jeg har går kun til str 74 Men jeg har pige tøj fra 56-104 så hvad skal du bruge har body, natdragt, bluser, bukser, røde sutsko str 19, strømpebukser, kjoler og huer

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

mth1987 skriver:

Som skrevet i annoncen har jeg kun pigetøj fra str 74 og op det drenge tøj jeg har går kun til str 74 Men jeg har pige tøj fra 56-104 så hvad skal du bruge har body, natdragt, bluser, bukser, røde sutsko str 19, strømpebukser, kjoler og huer

Skal bruge lidt af hver kan du ikke lægge nogle billeder ind eller sende dem til min mail?

Anmeld

4. juli 2011

mth1987

Skal bruge lidt af hver kan du ikke lægge nogle billeder ind eller sende dem til min mail?

Jo selvfølgelig. Jeg er lige igang med at sortere str og så lægger jeg billeder ind. Så hvis du fortæller hvilke str du skal bruge kommer de hurtigst muligt

Anmeld

4. juli 2011

mth1987

Sutsko er str 16/17 så jeg lige

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

Jeg skal jo bruge alt da vi intet pigetøj har.

Så du lægger bare det ind som du vil, så kigger jeg på det. også i alle str

Anmeld

4. juli 2011

B&J

Jeg vil meget gerne se det i størrelse 80/86 drengetøj vil du sende billeder til mail??

Anmeld

4. juli 2011

mth1987

B&J skriver:

Jeg vil meget gerne se det i størrelse 80/86 drengetøj vil du sende billeder til mail??

prøver igen, har kun drengetøj op til str 74

Anmeld

4. juli 2011

mth1987

Jeg skal jo bruge alt da vi intet pigetøj har.

Så du lægger bare det ind som du vil, så kigger jeg på det. også i alle str

okay starter ud med str 56. billederne er igang med at uoploade, men det tager lige nogle minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.