råd vedr salg af kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

henh01

Hej.

Jeg står i den situation at have en emmaljunga kombivogn til salg.. Jeg vil meget gerne sælge den hurtigt.. Nogen der kender til nogle sider foruden den blå avis hvor det går stærkt? Overvejer at sætte den ned i pris, men den er jo pengene værd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

sarahb

Du kunne evt sætte nogle flere ting med i købet, en dyne, en kørepose, parasol eller ligende.. Så du kan få den ønskede pris. Ellers må man ha tålmodighed..

Anmeld

4. juli 2011

henh01

sarahb skriver:

Du kunne evt sætte nogle flere ting med i købet, en dyne, en kørepose, parasol eller ligende.. Så du kan få den ønskede pris. Ellers må man ha tålmodighed..

det eneste jeg har er en duniduo og den bruger vi selv. Jeg har ikke det der ligner tålmodighed, i nogen henseender..

Anmeld

4. juli 2011

sarahb

henh01 skriver:

det eneste jeg har er en duniduo og den bruger vi selv. Jeg har ikke det der ligner tålmodighed, i nogen henseender..

det har jeg faktisk heller ikk, men det er bedre efter jeg har fået børn.. haha

Anmeld

4. juli 2011

L.J.L

henh01 skriver:

Hej.

Jeg står i den situation at have en emmaljunga kombivogn til salg.. Jeg vil meget gerne sælge den hurtigt.. Nogen der kender til nogle sider foruden den blå avis hvor det går stærkt? Overvejer at sætte den ned i pris, men den er jo pengene værd..

Det vi har gjort når vi har skulle sælge vores kombivogn og barnevogn var at vi fandt ud af hvad de gik til på eks. DBA og så satte vi dem lidt billigere end de andre. 100,- mindre end du havde håbet er vel bedre end slet ikke at få den solgt, du vil jo gerne af med den.

har du den også til salg på Trendsales og Gul og Gratis?

Anmeld

4. juli 2011

henh01

L.J.L skriver:

Det vi har gjort når vi har skulle sælge vores kombivogn og barnevogn var at vi fandt ud af hvad de gik til på eks. DBA og så satte vi dem lidt billigere end de andre. 100,- mindre end du havde håbet er vel bedre end slet ikke at få den solgt, du vil jo gerne af med den.

har du den også til salg på Trendsales og Gul og Gratis?

Jeg har sat den til 4200 kr - den er brugt i 1 år og er i crerme leather. Er det ikke meget fair?

Anmeld

4. juli 2011

L.J.L

Jeg har sat den til 4200 kr - den er brugt i 1 år og er i crerme leather. Er det ikke meget fair?

Hvad er nyprisen?

Altså personligt ville jeg aldrig give så meget for en brugt vogn, uanset hvor brugt den er

Men der skal nok være nogle der vil give prisen.

Husk at skriv total nyprisen så man har noget at samligne med og man kan se hvor meget der er at spare, og gør rigeligt ud af at beskrive vognens flotte stand! (skriv om rustpletter, fugtpletter i kalechen etc. hvis den intet fejler så sørg for at udpensle det!) Og så skriv endelig at man er til at handle med, det er rart som køber at vide at muligheden for at få den billigere end du har sat den til, er der

Anmeld

4. juli 2011

millesofie

L.J.L skriver:

Hvad er nyprisen?

Altså personligt ville jeg aldrig give så meget for en brugt vogn, uanset hvor brugt den er

Men der skal nok være nogle der vil give prisen.

Husk at skriv total nyprisen så man har noget at samligne med og man kan se hvor meget der er at spare, og gør rigeligt ud af at beskrive vognens flotte stand! (skriv om rustpletter, fugtpletter i kalechen etc. hvis den intet fejler så sørg for at udpensle det!) Og så skriv endelig at man er til at handle med, det er rart som køber at vide at muligheden for at få den billigere end du har sat den til, er der

enig

men jeg synes du har sat den for højt alt for højt

held og lykke

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

henh01 skriver:

Hej.

Der er en gruppe på FB som hedder "Salg og køb af børnetøj, legetøj osv." Prøv evt at smide den ind der..

Anmeld

4. juli 2011

Ellie79

Måske du skulle sætte den bare lidt ned - vi har solgt meget på dba og rigtig hurtigt. Vi plejer at tjekke de andres priser også sætter vi vores lige lidt under. Men husk der skal være plads til et afslag, tror ikke det er meget brugt der bliver solgt uden lidt afslag.

Jo også sæt nypris - det er skønt at se hvor mange penge man sparer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.