Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er de bare gode, især den hvor han sover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Tak tak, som jeg har hørt.. så kommer man længst med ærlighed.. Glæder mig til at se hvad du gemmer på Forresten stem hvis ikke du/i har gjort det, 1000 tak http://www.smafolk-konkurrence.com/bild.php?id=416
Tak tak, som jeg har hørt.. så kommer man længst med ærlighed.. Glæder mig til at se hvad du gemmer på
Forresten stem hvis ikke du/i har gjort det, 1000 tak
http://www.smafolk-konkurrence.com/bild.php?id=416
Jaa lig præcis Jamen jeg gemmer på en lille Lukas, så det blir også en dejlig skøn dreng Men glæder mig bare til at jeg også kan vise ham sådan frem som du gør med din lille Silas nu hihi...
Janni. skriver: Åh ja
Åh ja
Men dejlig ser han ihvertfald ud
Mi skriver: Hvor er de bare gode, især den hvor han sover
Ja han faldte ret hurtigt i søvn, det var åbenbart sååå kedeligt.. Og han elsker at sove i sin skråstol (ikke at han får lov til det i længden, men lige den dag fik han lov, så vi kunne få lidt billeder)
Mor-til-asta-09 skriver: Men dejlig ser han ihvertfald ud
Hvor er han bare cute! Gid der snart var en fotograf på sjælland der tilbød det
Mettefpigen skriver: Jaa lig præcis Jamen jeg gemmer på en lille Lukas, så det blir også en dejlig skøn dreng Men glæder mig bare til at jeg også kan vise ham sådan frem som du gør med din lille Silas nu hihi...
Lukas Elsker det navn, vi havde 3 navne som vi kunne li´.. Lukas, Markus eller Silas..
Glæder mig til du kan vise ham frem
Jeg så lige at jeres billede var inde på småfolk også (er det ikke den hvor han sover) og stemte på jer
Janni. skriver: Lukas Elsker det navn, vi havde 3 navne som vi kunne li´.. Lukas, Markus eller Silas.. Glæder mig til du kan vise ham frem
Hihi jaa alle navnene er fine Min lillesøs er 10 år, hun ville gerne have at han skulle hedde Silas efter ham fra Vild med dans (i hendes øjne er han ) Det var Thomas (kæreste) iokk så vild med.. Thomas 2 kusiner har begge født for 3-4 måneder siden ca.. Og fik begge drenge, og hende den ene skal have døbt hendes Silas Og hendes mand hedder Markus haha.. Så der blev min lillesøs lidt ked Men hun er tilfreds med Lukas haha.. Men der var heller ikk nogle tvivl, for det var det første navn jeg kom med og det er vi begge vilde med, så efter er der ikk rigtig kommet nogle andre bud
Mettefpigen skriver: Hihi jaa alle navnene er fine Min lillesøs er 10 år, hun ville gerne have at han skulle hedde Silas efter ham fra Vild med dans (i hendes øjne er han ) Det var Thomas (kæreste) iokk så vild med.. Thomas 2 kusiner har begge født for 3-4 måneder siden ca.. Og fik begge drenge, og hende den ene skal have døbt hendes Silas Og hendes mand hedder Markus haha.. Så der blev min lillesøs lidt ked Men hun er tilfreds med Lukas haha.. Men der var heller ikk nogle tvivl, for det var det første navn jeg kom med og det er vi begge vilde med, så efter er der ikk rigtig kommet nogle andre bud
Ret pudsigt
Tjaeh her var kravet at navnet ikke måtte være brugt af min kærestes 14 nevøer og selvfølgelig at vi kunne li det begge to Det gav lidt udfordringer men vi blev ret hurtig enige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128