Besøg af fotograf..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Mi

Hvor er de bare gode, især den hvor han sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Tak tak, som jeg har hørt.. så kommer man længst med ærlighed.. Glæder mig til at se hvad du gemmer på 

Forresten stem hvis ikke du/i har gjort det, 1000 tak 

http://www.smafolk-konkurrence.com/bild.php?id=416

Jaa lig præcis  Jamen jeg gemmer på en lille Lukas, så det blir også en dejlig skøn dreng  Men glæder mig bare til at jeg også kan vise ham sådan frem som du gør med din lille Silas nu  hihi...

Anmeld

3. juli 2011

Mor-til-asta-09

Janni. skriver:

Åh ja 

Men dejlig ser han ihvertfald ud

Anmeld

3. juli 2011

Janni.

Mi skriver:

Hvor er de bare gode, især den hvor han sover

Ja han faldte ret hurtigt i søvn, det var åbenbart sååå kedeligt.. Og han elsker at sove i sin skråstol (ikke at han får lov til det i længden, men lige den dag fik han lov, så vi kunne få lidt billeder)

Anmeld

3. juli 2011

Janni.

Mor-til-asta-09 skriver:

Men dejlig ser han ihvertfald ud

Anmeld

3. juli 2011

Lou87

Hvor er han bare cute!

Gid der snart var en fotograf på sjælland der tilbød det

Anmeld

3. juli 2011

Janni.

Mettefpigen skriver:

Jaa lig præcis  Jamen jeg gemmer på en lille Lukas, så det blir også en dejlig skøn dreng  Men glæder mig bare til at jeg også kan vise ham sådan frem som du gør med din lille Silas nu  hihi...

Lukas  Elsker det navn, vi havde 3 navne som vi kunne li´.. Lukas, Markus eller Silas.. 

Glæder mig til du kan vise ham frem 

Anmeld

3. juli 2011

Mi

Jeg så lige at jeres billede var inde på småfolk også (er det ikke den hvor han sover) og stemte på jer

Anmeld

3. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Lukas  Elsker det navn, vi havde 3 navne som vi kunne li´.. Lukas, Markus eller Silas.. 

Glæder mig til du kan vise ham frem 

Hihi jaa alle navnene er fine  Min lillesøs er 10 år, hun ville gerne have at han skulle hedde Silas efter ham fra Vild med dans  (i hendes øjne er han ) Det var Thomas (kæreste) iokk så vild med.. Thomas 2 kusiner har begge født for 3-4 måneder siden ca.. Og fik begge drenge, og hende den ene skal have døbt hendes Silas  Og hendes mand hedder Markus  haha.. Så der blev min lillesøs lidt ked  Men hun er tilfreds med Lukas  haha.. Men der var heller ikk nogle tvivl, for det var det første navn jeg kom med og det er vi begge vilde med, så efter er der ikk rigtig kommet nogle andre bud

Anmeld

3. juli 2011

Janni.

Mettefpigen skriver:

Hihi jaa alle navnene er fine  Min lillesøs er 10 år, hun ville gerne have at han skulle hedde Silas efter ham fra Vild med dans  (i hendes øjne er han ) Det var Thomas (kæreste) iokk så vild med.. Thomas 2 kusiner har begge født for 3-4 måneder siden ca.. Og fik begge drenge, og hende den ene skal have døbt hendes Silas  Og hendes mand hedder Markus  haha.. Så der blev min lillesøs lidt ked  Men hun er tilfreds med Lukas  haha.. Men der var heller ikk nogle tvivl, for det var det første navn jeg kom med og det er vi begge vilde med, så efter er der ikk rigtig kommet nogle andre bud

Ret pudsigt 

Tjaeh her var kravet at navnet ikke måtte være brugt af min kærestes 14 nevøer og selvfølgelig at vi kunne li det begge to   Det gav lidt udfordringer men vi blev ret hurtig enige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.