Erfaringer med Brio Sing klapvogn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.195 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Maalene

Hej piger

Vi var i Babysam i dag, og der stod den flotteste Brio Sing på tilbud og kaldte på os

Vi synes den virkede rigtig let og handy, og super nem at komme rundt med, så vil lige høre, om I har nogle erfaringer med den - gode som dårlige?

Ved godt, at den ikke kan lægges helt ned, men er jo også begrænset, hvor meget hun skal sove i klapvognen, og ekspedienten sagde, at de sagtens kunne ligge og sove i den, selvom liggefladen ikke kunne gøres helt flad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Xady

Vi købte en lige da den kom på markede.
ikke med barnevognsdel men kun som klapvogn

den er fantastisk at køre med, dog skal man være opmærksom på at den ikke er egnet til at sove i da sædet er som en autostol.
den er vild nem at klappe sammen og fylder ikke så maget og er super godt hvis man bor i opgang og skal have den med op i og med den er nem at klappe sammen, og den er let og der er "håndtag" til at bager den i og den kan eksempel stå bag ved en dør..

Vores stel gik desværre i stykker få dage efter, og vi var nede med den, vi fik tilbud et nyt stel men sagde nej tak og valgte en anden klapvogn, da jeg var bange for det ville ske igen, men efterfølgende har jeg hørt de skulle have fixet deres stel men om det er rigtig eller ej kan jeg ikke sige noget om.

jeg ville prøve den og skulle der blive noget er der jo garanti

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Xady skriver:

Vi købte en lige da den kom på markede.
ikke med barnevognsdel men kun som klapvogn

den er fantastisk at køre med, dog skal man være opmærksom på at den ikke er egnet til at sove i da sædet er som en autostol.
den er vild nem at klappe sammen og fylder ikke så maget og er super godt hvis man bor i opgang og skal have den med op i og med den er nem at klappe sammen, og den er let og der er "håndtag" til at bager den i og den kan eksempel stå bag ved en dør..

Vores stel gik desværre i stykker få dage efter, og vi var nede med den, vi fik tilbud et nyt stel men sagde nej tak og valgte en anden klapvogn, da jeg var bange for det ville ske igen, men efterfølgende har jeg hørt de skulle have fixet deres stel men om det er rigtig eller ej kan jeg ikke sige noget om.

jeg ville prøve den og skulle der blive noget er der jo garanti

Tusind mange tak for hjælpen

Synes nemlig også den var så let og lækker at køre rundt med, og som ekspedienten sagde, så er det jo begrænset hvor tit, de kommer til at sove i klapvognen, så mon ikke det nok skal gå

Anmeld

3. juli 2011

Xady

Maalene skriver:

Tusind mange tak for hjælpen

Synes nemlig også den var så let og lækker at køre rundt med, og som ekspedienten sagde, så er det jo begrænset hvor tit, de kommer til at sove i klapvognen, så mon ikke det nok skal gå

Det er maget forskeligt hvor maget de har behov for det nogle mere ind andre.. men som vi snakkede om vi ville have gjord var at tage barnevognen med i stedet hvis vi skulle være væk en hel dag..

for det er jo sunder at sove i en barnevogn end en klapvogn og i en normal str. barnevogn kan de jo sove i til de er omkring 3år og så er det jo overhovde ikke særlig tit man får behov for de kan sove i den..

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Xady skriver:

Det er maget forskeligt hvor maget de har behov for det nogle mere ind andre.. men som vi snakkede om vi ville have gjord var at tage barnevognen med i stedet hvis vi skulle være væk en hel dag..

for det er jo sunder at sove i en barnevogn end en klapvogn og i en normal str. barnevogn kan de jo sove i til de er omkring 3år og så er det jo overhovde ikke særlig tit man får behov for de kan sove i den..

Ja, lige præcis

De gange man er på tur, hvor en middagslur bliver aktuel, jamen så har vi jo barnevognen vi kan tage med, så det skal nu nok gå

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

3. juli 2011

LinLin

Hej piger

Vi var i Babysam i dag, og der stod den flotteste Brio Sing på tilbud og kaldte på os

Vi synes den virkede rigtig let og handy, og super nem at komme rundt med, så vil lige høre, om I har nogle erfaringer med den - gode som dårlige?

Ved godt, at den ikke kan lægges helt ned, men er jo også begrænset, hvor meget hun skal sove i klapvognen, og ekspedienten sagde, at de sagtens kunne ligge og sove i den, selvom liggefladen ikke kunne gøres helt flad

Den har vi  og er super glade for den! Den er let at køre rundt med og klappe sammen. Den kan være i bagagerummet på min lille suzuki alto Selvom den ikke kan lægges helt ned har Adam sovet helt fint i den...

Vi havde dog først 2010-modellen; den knækkede kaleche-holderen på (var nødt til at tage den af for at den kunne være i bilen. Men der kunne så ikke skaffes reservedele til den, så vi fik en 2011-model og der har de lavet kalechen anderledes, så nu behøver jeg ikke tage den af mere

Jeg købte den sidste sommer på tilbud til 1999,- ...

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

DAs mor skriver:

Den har vi  og er super glade for den! Den er let at køre rundt med og klappe sammen. Den kan være i bagagerummet på min lille suzuki alto Selvom den ikke kan lægges helt ned har Adam sovet helt fint i den...

Vi havde dog først 2010-modellen; den knakkede kaleche-holderen på (var nødt til at tage den af for at den kunne være i bilen. Men der kunne så ikke skaffes reservedele til den, så vi fik en 2011-model og der har de lavet kalechen anderledes, så nu behøver jeg ikke tage den af mere

Jeg købte den sidste sommer på tilbud til 1999,- ...

Det lyder bare super dejligt Tusind mange tak for svar

Vi har nemlig også fået den tilbudt til 1999,- og synes den er så let og lækker og komme rundt med i forhold til mange andre klapvogne

Glæder mig til at komme til at trille rundt med den

Anmeld

3. juli 2011

LinLin

Maalene skriver:

Det lyder bare super dejligt Tusind mange tak for svar

Vi har nemlig også fået den tilbudt til 1999,- og synes den er så let og lækker og komme rundt med i forhold til mange andre klapvogne

Glæder mig til at komme til at trille rundt med den

Har I købt den i rød?

Det var kun sorte der var på tilbud sidste år - men den er jeg nu også helt tilfreds med!

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

DAs mor skriver:

Har I købt den i rød?

Det var kun sorte der var på tilbud sidste år - men den er jeg nu også helt tilfreds med!

De havde den i rød og en Khaki Beige, og kæresten synes det skulle være den Ferrari-røde, så det bliver den

Men så godt den sorte på nettet da vi kom hjem, og den er virkelig lækker... Tror jeg også vi havde valgt, hvis vi kunne få den i sort

Anmeld

3. juli 2011

LinLin

Maalene skriver:

De havde den i rød og en Khaki Beige, og kæresten synes det skulle være den Ferrari-røde, så det bliver den

Men så godt den sorte på nettet da vi kom hjem, og den er virkelig lækker... Tror jeg også vi havde valgt, hvis vi kunne få den i sort

Den er også rigtigt fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.